Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Här kommer svar som säkert är felaktiga. Vi måste ju hålla liv i den trevliga tråden.

Först trodde jag att Du återvänt till Miklagård eftersom staden omges av just tre murar. men nu lutar det åt att vi befinner oss på Malta och i Valetta. Vänstertrafik och lika utformare gatlyktor. Jag har inte kollat murantalet.
 
Ordet val ledde i rätt riktning.

Tar åter en bild från hustruns resande, var befinner hon sig nu?
 

Bilagor

  • bild.jpg
    bild.jpg
    18.4 KB · Visningar: 132
OK, Du lyckades lämna Medelhavet, men för att nå fram till platsen så måste Du bereda Dig på en betydligt längre resa.
 
Senast ändrad:
Bra Daniel, förmodligen var det Che Guevara på handduken som var ledtråden.

Nu avvaktar vi för att se vad Du hittar på! (Och välkommen!)
 
Tackar! Du har säkert helt rätt i att det var Che Guevara som tog mig till cuba men jag tänkte inte på det. Kändes som min sinnesbild av cuba men tänkte mest på damen och husnumret bakom utan att kunna sätta riktigt fingret på varför det kändes cuba. Men nu ser jag.
Återkommer, ska kolla var ni varit senaste tiden här och rota upp något ur mitt arkiv.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.