Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hur Gregor kunde Du ta den så snabbt och enkelt?? Du måste ha gjort flodresan med M/S Vladimir Majakovski.

Ny bild, nja, nu tycker jag att vi lämnar tråden fri.
 
OK. Jag har ingen egen bild men lånade denna. Berättar vem som är upphovshavaren när vi kommit fram till vart vi är.

Alltså, vart är vi nu?
 

Bilagor

  • 1.jpg
    1.jpg
    16.7 KB · Visningar: 75
Äh, lite flyt (och fusk?). Fick en association till Åbo, och sökte då på brandstation i Åbo, och då dök den upp direkt. Har tyvärr inte åkt flodbåt i Ryssland. Vore iofs fantastiskt, Har du?
 
Tack, sitter och läser om Mali, Burkuina Faso och Senegal just nu. Har jobb där snart så det gäller att veta lite innan... Mina fotografier backas upp just nu så jag släpper tråden fri.

Vem har en bra och svår bild med kluriga ledtrådar?

Skön länk du gav, verkar vara en riktig äventyrare som cyklar överallt. Ska följa hans äventyr nu i Mali bla.
 
Senast ändrad:
Är ny på fotosidan och forumet så hoppas jag inte missuppfattat nåt i tråden. Men eftersom golfbollen lämnades fri så tar jag tillfället att ta forum-oskulden och fråga: Var är vi?
 

Bilagor

  • gullmarsplan.jpg
    gullmarsplan.jpg
    50.5 KB · Visningar: 80
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.