Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
VA? Otroligt. Var där och klättrade för kanske 10 år sedan. Vacker utsikt. Tydligen var det något som klickade rätt någonstans där bak i minnesvindlingarna. Jag ska ta några minuter och gå igenom gamla bilder för att hitta en lämplig bild. återkommer.
 
Jag har ärligt talat inga bilder kvar som funkar att gissa plats på. Däremot är jag lite nyfiken på en rolig kvalitets bild från per wallquist (digitell), som samtidigt funkar med syftet i tråden.

Tråden är hans.
 
De va värst, tack för förtroendet. Jag skall försöka få Er att gissa på den här bilden och " hoppas att jag slipper en snyting från Mikael". (eftersom jag tyckte att hans bild var lite tråkig).

Den här brandstationen bör Du ringa till om elden är lös, i vilken stad kan Du då förväntas bo i?
 

Bilagor

  • CB024195.jpg
    CB024195.jpg
    20.2 KB · Visningar: 73
De va värst, tack för förtroendet. Jag skall försöka få Er att gissa på den här bilden och " hoppas att jag slipper en snyting från Mikael". (eftersom jag tyckte att hans bild var lite tråkig).

Den här brandstationen bör Du ringa till om elden är lös, i vilken stad kan Du då förväntas bo i?

Min bild???

Menar du inte Gregors
 
11062 visar den bild det handlar om och den är inlagd av Gregor. Ursäkta sammanblandningen. Inget påhopp är således att förvänta från Mikael och det var ju skönt. Men jag får se upp med Gregor.
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.