Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Åk längre än Zinkensdamm på den röda linjen mot Norsborg. Tror du får räkna med iaf 20 minuter från T-centralen räknat.
 
Ok, en ledtråd till då..
Trädet är på en höjd. (Vilken?;))
Man kan se Globen från toppen också..

Oj, nu var det nära jag skrev fel så det blev rätt;)
 
Mälarhöjden! okej.. det ligger innan.. Vårberg kanske? Nu är det inte många kvar innan Norsborg! :)
 
Vårberg är rätt:)
men vad är det för plats trädet står på då?
Nu när jag guidat dig med tåget kan du kanske listya ut det med?;)

eller var jag ännu taskigare nu?
 
Äh, förresten..
Platsen är tippen. Det var det jag höll på att skriva genom tagentsnubblande förut i stället för "toppen";)

Så kör du:)
 
Ja nu var du riktigt taskig! Har aldrig varit i Vårberg.. :) Fast en snabb googling ger Vikingaberget.. kan det stämma möjligen? :)

Ok.. tippen.. ja då ska vi se vad jag kan hitta på då..
 
Men det finns iof många båthamnar och småstugor. Skulle lika gärna kunna vara andra kusten.
Garderar med en gissning till på Alnö ut mot spikarna? (där finns också såna stugor iaf.)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.