Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vilken är platsen?
- Trådstartare epep
- Start datum
digitell
Aktiv medlem
Krav och krav Mikael, ordet är hårt, men vi har "vant" oss vid att den bild vi börjar med skall vara självtagen. Är den självtagen blir den mer personlig, Du har minnen från tagningsögonblicket och har en relation till platsen.
Å andra sidan har jag uppfattat det så, att om jag inte kan påminna mig platsen i samband med att jag vill svara, så må jag använda google och det är t.o.m. möjligt att svara med en bild om man hittar en lämplig sådan.
Nu tar vi en ny bild och frågan ställs - vilken är platsen?
Å andra sidan har jag uppfattat det så, att om jag inte kan påminna mig platsen i samband med att jag vill svara, så må jag använda google och det är t.o.m. möjligt att svara med en bild om man hittar en lämplig sådan.
Nu tar vi en ny bild och frågan ställs - vilken är platsen?
Bilagor
Kijana
Aktiv medlem
Är det krav på att man måste ta bilden själv, det visste jag inte
Vi får väl säga att du är förlåten, alla kan ju ínte ha varit med hela tiden. Men annars lyder den här tråden under de vanliga FS-reglerna som ju bland annat säger att man inte får publicera andras bilder utan tillstånd.
Egna bilder har ju också den poängen att det kan visa sig att både frågeställare och svarare har varit på samma plats och tagit "samma" bild. Så kontentan av det hela är att Google bara är tillåtet för att söka svar på konkreta ledtrådar eller mer fakta kring de gissningar som uppstår kring frågebilden.
I övrigt gissar jag på Grekland.
Surgeon
Aktiv medlem
Mikaels svar är bättre än Kenneths
Sen kommer ett mer exakt.
Fransk Amerikanska Kyrkogården i Normandie
Tyvärr kan jag inte lägga upp en bild förrän ikväll, då mina bilder som jag kan använda till denna tråd bara finns hemma. Ny bild kl 19.00
Om inte någon har bråttom så ta gärna över tråden
clawfinger
Aktiv medlem
För att börja minimera alternativen så börjar jag med
Ett Engelskt talande land !
Surgeon
Aktiv medlem
För att börja minimera alternativen så börjar jag med
Jajjamensan
Surgeon