Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vilken är platsen?
- Trådstartare epep
- Start datum
White and Black
Avslutat medlemskap
Jag har hört...........
....att denna staty finns någon stans i Syd America.......men har inte varit där *LOL*
....att denna staty finns någon stans i Syd America.......men har inte varit där *LOL*
clawfinger
Aktiv medlem
God morgon Per och alla andra.
Med texten - "Sooner shall these mountains crumble into dust than Argentines and Chileans break the peace sworn at the feet of Christ the Redeemer." vill jag bidra med mitt svar. Har inte varit där tyvärr men statyn är känd för det den gjort och det den står för. Den finns i Uspallata passet på gränsen mellan Argentina o Chile.
Christ of the Andes.
Tacka vet jag resetidningen Vagabond...
Med texten - "Sooner shall these mountains crumble into dust than Argentines and Chileans break the peace sworn at the feet of Christ the Redeemer." vill jag bidra med mitt svar. Har inte varit där tyvärr men statyn är känd för det den gjort och det den står för. Den finns i Uspallata passet på gränsen mellan Argentina o Chile.
Christ of the Andes.
Tacka vet jag resetidningen Vagabond...
clawfinger
Aktiv medlem
Tack. Är på jobbet, utan bilder så tråden är helt FRI.
digitell
Aktiv medlem
Stefan vill helst gissa på bilder, han gillar inte att lägga in nya. Men tråden måste ju innehålla nya för att han skall ha något att gissa på och därför kommer här en ny bild. Nu handlar det naturligtvis inte om enbart Stefan, vi är många som roar oss i ämnet "vilken är platsen", och personligen känner jag saknad när det inte finns någon aktuell bild på forumet.
Bilagor
StefanN
Aktiv medlem
Tyvärr inte. Och det är en annan världsdel...Seattle, USA?