ANNONS
Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ser ut som Kenya

Jag tar din ledtråd Per och hamnar i Kenya. Sökte och tror att det rör sig om Parlamentsbyggnadens klocktorn.

Det är alldeles riktigt, Stefan. Snyggt jobbat!

Fast med tanke på att det är förbjudet att fotografera parlamentsbyggnaden, då den är offentlig/officiell så tänkte jag mig att det inte skulle finnas så många tillgängliga bilder på den.

Då får vi se vad nästa bild blir.

Hittade ingen bild

Så jag sökte på fritext och fick fram att parlamentsbyggnaden skulle ha ett klocktorn.
Kenya var lätt att få fram med Pers hjälp och med tanke på hur deras infrastruktur/byggnader ser ut.

Tack för det.

Sitter inte med några bilder just nu så antingen får ni vänta tills ikväll eller så får första bästa ta över.

Vi väntar på Stefan och under tiden kan vi kanske njuta av en sommarbild. Burr, här i Karlstad är det nu 22 minus. Så fort Stefan dyker upp så är det hans bild vi skall ägna oss åt. Men gissa gärna på bilden som nu visas.

per

Bilagor

• fototeknik 067.jpg
    fototeknik 067.jpg
    26 KB · Visningar: 143
Ganska nära vattnet? Skämt åsido, var ju tvungen att chansa lite... :)
Klart det ska preciseras bättre, men vi måste ju ringa in det lite. Drar till med södra delen då, Vänersborgstrakten kanske?

Har vi provat på det tidigare, att köra två "vilken är platsen" parallellt, varför inte? Det kanske fungerar till allas belåtenhet och jag provar med att svara Per och skriver att det inte är Rävudden. Du måste mycket längre ut i sjön.

Var det stora trädet står går jag bet på.

per

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar