janolof
Aktiv medlem
Mellan Kaliningrad och Transsylvanien kan man kanske hitta Krakow.Sök Dig längre söderut, platsen är ett omtyckt resmål.
per
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mellan Kaliningrad och Transsylvanien kan man kanske hitta Krakow.Sök Dig längre söderut, platsen är ett omtyckt resmål.
per
Det blev litet för mycket och Dina svar är konstanz felaktiga. Svaret handlar om en persons medelpunkt.
per
I Konstanz drog jag på mig p-böter när jag varit på Mainau. Boendeparkeringen funkar inte på samma sätt i Tyskland som i Sverige nämligen.
Då åker vi vidare...
Tunnelbanestation - rättEn väldesignad tunnelbanestation i...
...ja vad ska jag dra till med...
...Paris
Funkar Berlin bättre?
Frankfurts tunnelbana är på toook för modern.Frankfurt am Main
Budapest har gammal tunnelbana
Funderade själv på om jag skulle behöva väckaGod fortsättning på julen Jan-Olof. I syfte att få igång tråden och Gunnar Spång lämnar jag ett förslag.
Det handlar om en å, jag ser en avrinningskanal till vänster. Och något måste jag föreslå - fyrisån norr om Uppsala.
per
Funderade själv på om jag skulle behöva väcka
Å är rätt. Landskapet är inte lika platt. Och bilden är konst-ig. Vänstra halvan är en spegel.
Beklagar Per att jag varit lite inaktiv men har varit en del annat att fundera över och syssla med.
Det är sagt att det är en å vilket utesluter större älvar. Bilden är konst-ig - hmmm - ska "betongkoinstruktionen" vara konst? Janolofs ledtrådar brukar vara kluriga så det med vä sida spegel måste nog ses lite som en omskrivning på något sätt. Landskap ej så platt.
Hälsingland?