** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är inte Bergen, men båten startade där i strålande solsken.

Visst är det Haugesund, Janolof tråden är din.

/Karl

He he. Jag som var så säker, allt stämmer med berget in bakgrunden, backen upp omt kyrkan men nu när jag tittar på bilder på själva kyrkan ser jag ju att det inte stämmer :) /FW

Den blev ju för lätt ju ;)

Eller så är du duktig! Grattis!

Dintur!

Det var nog mer tur än skicklighet. Hade vi inte denna kyrka uppe här för något år sedan? Det ringde en klocka när jag såg bilden i alla fall.

Jag är på resande fot till i morgon (torsdag) kväll. Om någon vill sätta fart på tråden med en bild så är det OK för mig. Annars så kommer det en från mig torsdag kväll.

Anders

Jag är på resande fot till i morgon (torsdag) kväll. Om någon vill sätta fart på tråden med en bild så är det OK för mig. Annars så kommer det en från mig torsdag kväll.

Anders

Då fortsätter jag med denna som jag hade på G redan när jag la ut Venedig-bilden. Hoppas den inte går lika fort!

Var går dom?

Bilagor

• gissa4.jpg
    gissa4.jpg
    67.1 KB · Visningar: 77
Förstår att du inte kan låta bli...
Nästa gång ska jag lägga ut en bild på en rostig spik på en bakgård.

Visst var det rätt

Det känns som om jag borde köpa lotter för allt som är kvar av lönen denna månad... Ibland skall man ha tur men detta var ju nästan genant...

Jag bidrar med en bild på mitt favoritdjur. Var är den tagen?

Bilagor

• tig.jpg
    tig.jpg
    35.3 KB · Visningar: 71
Tja, vilken park skulle låta telningarna åka omkring mellan konstgjorda tigrar? Sätter en slant på Parken Zoo i Eskilstuna.

Den här bilden är nog lite svårare att knäcka, främst för att det inte finns några direkta landmärken eller andra tecken på var bilden är tagen. För mig är denna ort lite anonym, och det var också det jag ville visa med bilden. Men trots allt tror jag ni kommer att säga "Si där...." när rätt svar lämnas.

Bilagor

• gissebild50.jpg
    gissebild50.jpg
    90.7 KB · Visningar: 80
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar