Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
nehe...
Men alltså vänstertrafik och islam. Pakistan, Bangladesh, ehh.. Typ alla länder mellan Sumatra och Indonesien?

Men att hitta byggnaden ? :) Den här var lurig
 
nehe...
Men alltså vänstertrafik och islam. Pakistan, Bangladesh, ehh.. Typ alla länder mellan Sumatra och Indonesien?

Men att hitta byggnaden ? :) Den här var lurig
Inte Pakistan eller Bangladesh. Det är väl ingen hjälp om jag tillägger att denna plats kanske inte hade varit bebyggd om det inte vore för ett gäng kineser(?)
 
Muslimskt, vänstertrafik, engelsmän, kineser, nämen va fan sâ hopplöst, men kul.
Burma dâ?

Inte det heller! Även om Britterna även varit där. Bilden på fängelset är taget från mitt hotell. Jag tror faktiskt att det ägs av en av de många indiska familjerna på orten. Vad det gäller "bild" så är visst fängelsets mur känd för en sak. Det syns väldigt svagt på min bild men det är något speciellt med den.
 
Ser ut som det är två svarta smileysar i den första bilden, men det lär knappast ha med saken att göra.

Nej, det är inte dessa. Når jag googlade på fängelset så fick jag upp ganska många sidor om just murarna. Det är en del "bild" över dem.

Om man inte skall köpa en jumbojet utan en kamera så är denna ort rätt plats att åka till...
 
Vild gissning - Hongkong

per
Nix.

Jag tittade på bilden som jag la upp och det är för smått för att man skall se det speciella med murarna. Men det är i alla fall lite speciellt med dem.

Om man skall köpa begagnad fotoutrustning så skall man vända sig till Desmond i Köpcentrat med samma namn som fängelset.
 
Nu är det sovdags här på Koh Lanta. Jag lägger upp en bild på min dotter som ni kan titta på tills i morgon. Sov gott alla vänner!
 

Bilagor

  • rbqa.jpg
    rbqa.jpg
    84.3 KB · Visningar: 96
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.