Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är den bästa kameran?

Produkter
(logga in för att koppla)
Forumtrådar är väl till för diskussionen. Inte bara för att ge ett svar till en frågeställare?
Diskussionen kan leva vidare om ämnet intresserar.
Det som fascinerar mig är att somliga i sina svar tilltalar TS personligt i du-form, som om de förväntar sig att TS fortfarande följer tråden med stort intresse efter nio års total frånvaro från Fotosidan. Det är underhållande! 😊

Edit: Jag tror att jag har identifierat TS på Fejjan. Vill ni att jag skickar en ping så att hon kan logga in och läsa? Det vore ju synd om hon gick miste om alla nya råd och tips! Tänk om de nya tipsen ger henne lösningen till tio års kontinuerlig köpångest? 😉

Senast ändrad:
Det som fascinerar mig är att somliga i sina svar tilltalar TS personligt i du-form, som om de förväntar sig att TS fortfarande följer tråden med stort intresse efter nio års total frånvaro från Fotosidan. Det är underhållande! 😊

Edit: Jag tror att jag har identifierat TS på Fejjan. Vill ni att jag skickar en ping så att hon kan logga in och läsa? Det vore ju synd om hon gick miste om alla nya råd och tips! Tänk om de nya tipsen ger henne lösningen till tio års kontinuerlig köpångest? 😉

Om du kollar hennes nästa inlägg så köpte hon ju sig en nikon coolpix s3300. :)

ANNONS