Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilken är den bästa kameran?
- Trådstartare terezkisbenedek
- Start datum
lonian
Aktiv medlem
Det är ambitiöst ni skriver svar till en FS-medlem som inte har varit inloggad på FS sedan april 2012. Låt oss hoppas att hon hittar era svar och har nytta av dem nu nio år senare.
Jag tror en del bara skriver för att skriva.
fotobollfoto
Aktiv medlem
Forumtrådar är väl till för diskussionen. Inte bara för att ge ett svar till en frågeställare?Jag tror en del bara skriver för att skriva.
Diskussionen kan leva vidare om ämnet intresserar.
acke
Avslutat medlemskap
Det som fascinerar mig är att somliga i sina svar tilltalar TS personligt i du-form, som om de förväntar sig att TS fortfarande följer tråden med stort intresse efter nio års total frånvaro från Fotosidan. Det är underhållande!Forumtrådar är väl till för diskussionen. Inte bara för att ge ett svar till en frågeställare?
Diskussionen kan leva vidare om ämnet intresserar.
Edit: Jag tror att jag har identifierat TS på Fejjan. Vill ni att jag skickar en ping så att hon kan logga in och läsa? Det vore ju synd om hon gick miste om alla nya råd och tips! Tänk om de nya tipsen ger henne lösningen till tio års kontinuerlig köpångest?
Senast ändrad:
lonian
Aktiv medlem
Det som fascinerar mig är att somliga i sina svar tilltalar TS personligt i du-form, som om de förväntar sig att TS fortfarande följer tråden med stort intresse efter nio års total frånvaro från Fotosidan. Det är underhållande!
Edit: Jag tror att jag har identifierat TS på Fejjan. Vill ni att jag skickar en ping så att hon kan logga in och läsa? Det vore ju synd om hon gick miste om alla nya råd och tips! Tänk om de nya tipsen ger henne lösningen till tio års kontinuerlig köpångest?
Om du kollar hennes nästa inlägg så köpte hon ju sig en nikon coolpix s3300.