Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilka ska till Sollentunamässan 12-14 nov?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ska försöka palla mig dit på Söndag, det vore riktigt kul att få träffa lite FS'are.

Förresten så är kroppkakor riktigt smaskens med lite lingonsylt och en klick salt smör ;)

Re: Re: Väldans OT... ;o)

Dadigan skrev:
Mja, vet inte det jag. Öländska kroppkakor är i princip samma sak men där har man lagt in fläsket istället, gott gott gott.
Men kroppkakor är väl ändå gjorda på kokt potatis?

Palt har i regel också fläsk i mitten. Annars kallas det flatpalt och är sånt som man ger till barn som inte uppskattar fläsk ;-)

Jaja, jag skall sluta med paltarna. Det är bara det att det ligger mig så nära om hjärtat :)

Hur känner man igen en FS´are förutom dem man redan råkat på? Dresscode? Blomma i knapphålet? Fjäder i hatten? Nynnande på "Tredje Mannen"?

Söndag klockan 10.00 är helt orealistiskt för oss som måste ta bilen dit... Jag kör inte gärna två timmar på E4:an söndag morgon...ska på kalas på lördagen, vill behålla kortet:)

Det blir fredag för mig.

HDFS) (KGS skrev:
Hur känner man igen en FS´are förutom dem man redan råkat på? Dresscode? Blomma i knapphålet? Fjäder i hatten? Nynnande på "Tredje Mannen"?

Kamera på magen och ser ut att ha tappat bort ngn? :)
eller en liten blomma i knapphålet.
Hur går tredje mannen ?

Gör ren din D70 på mässan

Nikon skriver

Nikon ställer ut på mässan Foto, Bild & Framtid i Sollentuna Expo 12-14 november. Vi visar bl a upp våra nyheter D2X, F6 samt COOLPIX 4800, 8800 samt 8400. Naturligtvis får du även chansen att testa prisbelönta D70 och vårt trådlösa blixtsystem.

Under mässan kan du passa på att rengöra din D70 konstnadsfritt!

Välkommen till Monter D:11!

Arleklint skrev:
Jag vill klämma D2X
Sådärja, var på mässan idag och fick klämma massor på D2X.
Kollade även in Mamiya ZD (tyvärr ett icke fungerande sample), Minolta 7D, Epson F-3200 och lite annat smått och gott.

Mässan i stort var väl ok, förutom att restaurangen tar 17 spänn för kaffe i pappmuggar:-(

HDFS) (KGS skrev:

Hade jag köpt en ny Canon 20D eller nåt annat spännande nyligen så hade jag tiggt fribiljetter av min återförsäljare eller Canon... hmmm undrar om Minolta e villiga att sponsra mej... fast jag har ju redan tiggt till mej friplåtar ;-)
Mässor ska vara gratis!

Hade KoniaMinolta lite brains skulle de skicka hundra fribiljetter till KG (samt ett års gratsisportioner av palt) för den eminenta reklam han gör åt dem med sin Aette (ständigt knäppande). Visar han vad som gör skuggan på vissa bara ben så borde de skicka hundra till. ;--)

ANNONS