Estethia
Aktiv medlem
foto bild och framtidMaverick skrev:
Vad är det för mässa?
/Maverick
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
foto bild och framtidMaverick skrev:
Vad är det för mässa?
/Maverick
Powershooter skrev:
För övrigt så ställde jag en fråga till fotosidan för någon månad sedan om det var möjligt för FS-medlemmar att få inträdesbiljetten för mässan till reducerat pris. Men inget svar ännu. Någon som vet om sådant upplägg skulle fungera?
Det handlade inte om hur blodigt det var, utan en princip som kan användas även för dyrare mässor i framtiden kanske.Holtin skrev:
Har för mig att det kostar 100 spänn att komma in, det är väl inte så blodigt i mäss-sammanhang !
Om jag inte minns fel mumlade dom på Minolta när jag var där att dom skulle vara på mässan med en D7D.Dynax 7D kanske finns där. Då kan det bli intressant. Någon som vet?
Än är det ingen fara. För när den digitala generationen växer till sig förstår de fördelarna med analogt. Själv är jag digital men tänker inte gå på mässan om jag inte blir bjuden. För betala gör jag intemohei skrev:
Borde inte analogister få gå in gratis?
Det är ju oss digitalnissarna vill få över på den mörka sidan ;-) Med kraschade minneskort, brus och allt.
ja, det var den jag menade... )Damocles skrev:
Dock finns det entrekort för pressfolk att skriva ut.
Där sprack det! Jag vet inte hur man gör palt.Estethia skrev:
ja, det var den jag menade... )
men man kanske måste ha med sig pressleg, folkbokföringspapper, personbevis, blodgrupp, betyg från 8'an, receptet på palt och intyg på skostorlek för att den ska gälla?
*fniss*
när det är krig.PerFogelberg skrev:
Går det att äta?
jupp. sen får den som vill, dyka upp då.PerFogelberg skrev:
Är det söndag morgon kl. 10.00 utanför entrén som gäller?
bjanha skrev:
Jag tänkte ta mig dit, det blir på lördag för min del.
Torra flatpaltar på bara vete, då förstår jag att du behöver ha krig för att äta det! Nä, fläsk och kornmjöl måste du ju ha i för att få till riktiga kamsar.Estethia skrev:
ca 1 kg rå vinterpotatis
1 tsk salt
1 dl mjölk
vetemjöl
PerFogelberg skrev:
Christel är hon som har dubbelt så långt hår som jag. Dvs väääldigt långt.