ANNONS
Annons

Vem vill du plåta ?

Produkter
(logga in för att koppla)
kan inte rikigt svara.
finns ingen sarskild person jag vill plata, kanske sarskilt inte en kand.
manniskor som ar vana, eller jattevana, att sta framfor kameran kan visserligen bidra med profesionalitet men ar ofta ganska sa forutsagbara i sitt agerande framfor kameran.

sa jag sager:
ingen.

allt beror pa samspelet fotogr - modell, det viktiga ar de sma detaljerna, ogonblicket.

flummigt varre, alltsa....O)
 
Ingen speciell person, men jag funderar på att ta en tur till det lokala ålderdomshem med kameran. Det finns nästan alltid nån med ett intressant ansikte på ett sånt.
 
zlatan ibrahimovic, för att jag är benhård zlatanist och bara avgudar honom så mkt!
Dock inte ens sett honom på riktigt någon gång :/
 
Eftersom att det har skrivits några kommentarer här om att det är fusk att välja kändisar att fota. Man vill fota dem bara för att de är kändisar.

En som jag skulle vilja fota är en tjej vid namn Josie Hansson härifrån stan. Med en skön stil som får en vilja veta mer, en sprallighet och glädje som jag skulle vilja fånga på en bildruta. En lockande känsla att få kalla fram glimten ur hennes ögon, med ett lockande leende som får en nyfiken på vad hon har att berätta. Det känns som en utmaning för mig att förmedla mina intryck av henne, till en utomstående, på just en (1) bildruta.
Vem vet? En dag så kanske detta blir möjligt?
 
rombo skrev:
Eftersom att det har skrivits några kommentarer här om att det är fusk att välja kändisar att fota. Man vill fota dem bara för att de är kändisar.

En som jag skulle vilja fota är en tjej vid namn Josie Hansson härifrån stan. Med en skön stil som får en vilja veta mer, en sprallighet och glädje som jag skulle vilja fånga på en bildruta. En lockande känsla att få kalla fram glimten ur hennes ögon, med ett lockande leende som får en nyfiken på vad hon har att berätta. Det känns som en utmaning för mig att förmedla mina intryck av henne, till en utomstående, på just en (1) bildruta.
Vem vet? En dag så kanske detta blir möjligt?

Har du frågat henne?
Låter lite som kärlek, och en fotosession kan ju vara en bra början på ett förhållande...

Lycka till - våga och vinn!
 
rombo skrev:
Eftersom att det har skrivits några kommentarer här om att det är fusk att välja kändisar att fota. Man vill fota dem bara för att de är kändisar.

En som jag skulle vilja fota är en tjej vid namn Josie Hansson härifrån stan. Med en skön stil som får en vilja veta mer, en sprallighet och glädje som jag skulle vilja fånga på en bildruta. En lockande känsla att få kalla fram glimten ur hennes ögon, med ett lockande leende som får en nyfiken på vad hon har att berätta. Det känns som en utmaning för mig att förmedla mina intryck av henne, till en utomstående, på just en (1) bildruta.
Vem vet? En dag så kanske detta blir möjligt?

Min kompis var kär i Lena Philipsson, och för ett par år sedan när han och jag var i en storstad så lyckades vi hamna på samma restaurang som henne. Hon satt vid ett bord med en väninna, och jag SÅG blicken min kompis fick i ögonen, och han inte stoppa honom:

Med raska steg gick han fram till henne , gick ner på knä framför henne, tog hennes hand och sa:

"Lena Philipsson, vill du gifta dig med mig ?". Hon bara skrattade och sa
"Men jag är redan gift"
-"Jag vet, men jag var bara tvungen att fråga. Jag hade förlåtit mig själv om jag inte hade tagit chansen" sa min kompis, reste sig och gick tillbaka till mitt bord.


Kontentan= Man kan bara få ett nej.Så fråga henne !
 
Laleh t.ex.

Laleh,fick några bilder när hon spelade på Platens Bar här i Linköping och hon har karisma..särskilt när hon efter slutfört gig tittar med 110% kärlek på sina med-musikanter!Fast det hon ser ut att behöva nu när cikusen runt henne är kompakt är nog inte en fotosession utan sömn,mat och vila..men det skulle vara kul...
 
Nu kom jag på det. Hon är ju så jäkla vacker den
där nyhetsuppläsaren på Rapport....ni vet hon den mörka tjejen med de glittrande ögonen och tänderna.....skiter fullständigt i nyheterna bara jag få se henne. Vet inte ens vad hon heter men henne skulle jag vilja plåta på någon öde exotic ö någonstans....halleluja.
 
ghandi vore en upplevese.

en buddist

soldat i krig, sorg och förtvivlan i en bild.

nordkoreas ledare, hur man nu utalar hans namn, quin nånting nånting tror jag.

knarkare

hitler,lenin eller winston churchill om de var i livet.

har massa tänkbarheter.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.