ANNONS
Annons

Vem vill du plåta ?

Produkter
(logga in för att koppla)
solvargen skrev:
Nu kom jag på det. Hon är ju så jäkla vacker den
där nyhetsuppläsaren på Rapport....ni vet hon den mörka tjejen med de glittrande ögonen och tänderna.....skiter fullständigt i nyheterna bara jag få se henne. Vet inte ens vad hon heter men henne skulle jag vilja plåta på någon öde exotic ö någonstans....halleluja.

Katarina Sandström heter hon.
http://svt.se/content/1/c6/13/42/83/katarina_sandstrom90.jpg

solvargen skrev:
Nu kom jag på det. Hon är ju så jäkla vacker den
där nyhetsuppläsaren på Rapport....ni vet hon den mörka tjejen med de glittrande ögonen och tänderna.....skiter fullständigt i nyheterna bara jag få se henne. Vet inte ens vad hon heter men henne skulle jag vilja plåta på någon öde exotic ö någonstans....halleluja.

Glöm inte att snacka med henne under plåtningen. Hon har ju sån skön röst och artikulerar v-a-r-e-n-d-a b-o-k-s-t-a-v föredömligt.

Re: Mötet är viktigt

Wolfgang skrev:
Det är klart att man gärna vill fotografera kändisar som man tycker om, men troligen i första hand att träffa dem personligen och få deras uppmärksamhet en stund. Att det sedan är dessutom stimulerande för oss att plåta är ju helt naturligt.

Nja...jag skulle nog vara lite rädd för att prata med Tom Waits som jag tog upp som exempel...

Hårt kopierad mellisTriX förresten...är inte det lite...gjort...? Fast jag skulle nog ändå göra på det sättet.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar