Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vem vill du plåta ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Min tonåring till son...

Motivering:

Jag har inte en enda bild på pojkstackarn där han inte ser ut som om han blivit ditsläpad med hot om indragen veckopeng och utegångsförbud i flera år framöver.

Dessutom skulle det vara skoj att få chansen att fotografera honom innan han skall hjälpa mig flytta till pensionärshemmet nere på byn... Tiden går ju så fort



/Catherine
 
och det påminner mig om att jag inte har sett min egen bror på efvigheeeeter...
brorsan har emigrerat till djupaste florida och jag lär väl ha större chans att få plåta johnny depp än min egen brorsa. ;o)
 
Joakim Thåström är helt klart mitt val...
But its not gonna happen
Fast man kan ju iaf hoppas att man får chansen nån dag, jag har ju iaf bokstavligt krockat med karln (inte med bil) :)
 
Kristian Luuk! Såg ett par snygga bilder på honom i Kupé för nån vecka sedan. Sånna skulle jag vilja ta.

/Viktor
 
Jag hade velat få fota Cornelis Wreesvijk i hans hemmiljö/skaparmiljö.
Sen önskar jag att min pappa hade levt så jag kunnat ta bra bilder på honom i s/v....det har jag tänkt mycket på senaste tiden.

//Liza
 
mkson skrev:
Följdfråga: Det här med att fråga någon om man får fota dom; Jag har inga problem med att fråga de man känner, eller vet vilka de är.
Men en helt främmande och intressant person, det är värre. Har jag aldrig gjort..Man vågar knappt göra det, finns det nått bra tips?

Jag har inget tips på hur du skall våga fråga, jag är likadan. Men när du väl vågar så förklara vad för bilder du har tänkt dig, ge ett visitkort med din hemsideadress på eller hit till FS.

Lycka till

Håkan
 
MikeTheBike skrev:
Bono i U2 så klart. Corbijn behöver lite konkurrens:)

Fast jag skulle nog vilja plåta Bono och Anton ihop.
Fast man snart är 35år så är dessa två mina "idoler" och att få dem på samma bild vore en dröm.

Håkan
-Som vill köpa Antons nya bok om U2
 
Helena Christensen, det måste jag bara lyckas med innan jag lägger kameran på hyllan... Skulle vilja fotografera henne i mer dokumentär stil istället för det vanliga modestuket...
 
Estethia skrev:
jag har inget emot lite sexiga bilder på johnny depp att titta på.
nog för att han är gammal men inte så pass att jag blir gubbsjuk för det.... väl? ;o)

Själv så blev jag mörkrädd när jag för några månader sen hörde min elvaårige dotter snacka om honom med en kompis. Han är ju så läcker!!!

Herregud, en gubbe som nästan är i min ålder!

//Larsa
 
Oskar Schindler eller Farfar.

Oskar för att han inspirerar.

Farfar för att jag aldrig han träffa han men att dömma av ljudband och bilder så verkar han fruktansvärt cool.
 
Jag skulle vilja plåta Regina Lund. Fast det finns ju mängder med andra oxå. Depp vore oxå kul. Över huvud taget så skulle det var kul att plåta dem som inte är som alla andra.

Mvh
Maverick
 
Alla kändisar i sin ära, men som någon sa, brorsan! Jag har turen att ha en "snygg" brorsa. Och nästa gång jag kommer hem så ska jag fota sönder honom.
 
killar:

Wayne Static
Marilyn Manson
Chad Gray
musiker med en stil som funkar bra på bild, gillar deras olika personliga stilar.....

damer:

Elva på nocturnal(bland de snyggaste modeller jag sett)
Madonna(hur många 40+ ser så bra ut?)
En tjej på jobbet med grymma tatueringar och rakad skalle...hon är trevligare än hon låter...


säkert några till som jag inte kan komma på...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.