Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Varför har vissa plötsligt förkortningar efter sina namn?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har full förståelse för att det finns problem att hinna med och att det är knepigt med geografiska avstånd.

Just därför jobbar vi på att försöker överbrygga det så gott vi kan genom att planera fotoresor i andra delar av landet än i Stockholmstrakten, så att så många som möjligt av fotosidans medlemmar skall kunna få glädje av det.

/Janne (som hoppas det är ok och inte allt för mossigt)

Senast ändrad:
Estethia skrev:
anledningen är så enkel att jag inte förstår varför folk inte hajjat det förr.
om alla som brukar komma på tex mosebackträffarna skriver m.f.s efter efternamet så är det mycket enkelt att med sökfunktionen få fram alla som fyllt i förkortningen.
ett enkelt sätt att se vícka som brukar gå, helt enkelt.

Jag måste bara få fråga igen. Vad är det som gör det så svårt att skriva M.F.S i sin profil istället för intill namnet? Testa att skriva det i era profiler, och ni kommer upptäcka att sökandet fungerar lika förträffligt då..

Om ni har hajjat det ena, hajjar ni nog också det andra.. ;=)

forstheim skrev:
Jag måste bara få fråga igen. Vad är det som gör det så svårt att skriva M.F.S i sin profil istället för intill namnet? Testa att skriva det i era profiler, och ni kommer upptäcka att sökandet fungerar lika förträffligt då..

Om ni har hajjat det ena, hajjar ni nog också det andra.. ;=)

:)))))))))

Henrik och Jonas!

Ni är välkomna till någon träff på Mosebacke eller någon av de fotoresor ute i landet som ordnas.

Om ni också hänger på M.F.S på era namn kommer vi bli ännu fler som kan göra "reklam" för resor och träffar, och vi blir ännu fler som träffas och lär känna varandra IRL och kan ha roligt på gemensamma fotoäventyr. Kul va!?

Kan vilken fotoklubb som helst i landet använda fotosidan.se för att lägga ut information om sin verksamhet och när deras träffar är?

/ Kenneth

Ja, det finns ju en speciell forumdel för det och fotosidan erbjuder gratis webutrymme.

MFS är dock bara för medlemmar på fotosidan.se och helt gratis.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar