elbe
Avslutat medlemskap
Re: Över gränsen...
I denna tråd:
"janne hansen (cw-op) skrev:
...Sett utifrån är det visserligen lite sandlådan över det hela men vad gör det bara vi har kul!
Här är vi 100% överens!
/johan e"
Avundsjuka? Var har du fått de ifrån??? Skrev jag de om dej?
Varför du "MÅSTE" vara med på FS som privatperson för att du representerar varumärken inom modellindustrin får du nog förklara lite mer... En redig "brasklapp" du har på din profilsida iaf...
Tråden "kattbildskatastrofen" var på skoj. Men inte den här... Svårt för någon annan att veta de..
Du har ju själv svarat på "föra framåt" frågan och jag har hållt med!.. moraliskt, fototekniskt, smak mm, men jag har ju inte fått något svar från dej om mina frågor till dej. Hur ska vi föra idealen framåt? Öppenhet eller censur? Tro eller misstro? Kanske du har ytterligare förslag? Eller vill du gå bakåt?
CreativeMind skrev:
Leif:
Nu går du över en annan gräns, du nedlåter dig till personangrepp!
Jag arbetar med och representera bla varumärken inom modeindustrin, jag MÅSTE delta i FS aktiviteter som privatperson, är det så svårt att förstå? Alternativet är att jag som de flesta kollegor lämnar FS.
Martin och jag känner inte varandra, vi delar vissa åsikter, men ditt angrepp på honom är så lågt att att det nog bara skadar dig själv...
Jag kallade "kattbildsdebatten" för sandlåda, men aldrig denna tråd, som berör ett mycket viktigare ämne. Det är faktiskt både oseriöst och förvirrande för deltagarna att blanda in vad som sagt i andra trådrar OM HELT ANDRA SAKER!!!
Att beskylla mig mfl för avundsjuka, dubbelmoral osv är bara kontarproduktivt och motsäger ju hela den allmänna "snällhets-ideologi" som du pläderar för. Jag har inbjudit fotografen i fråga att delta, han läser ju tråden, men modellen på bilden är nog inte medlemm på FS ;-)
Mina motiv och syften är exakt de jag säger i tråden. Och jag har sagt det utan personangrepp...
Men jag undrar fortfarande vad du menar med "att föra framåt" och hur du skulle svar på Martins fråga....
/johan e
I denna tråd:
"janne hansen (cw-op) skrev:
...Sett utifrån är det visserligen lite sandlådan över det hela men vad gör det bara vi har kul!
Här är vi 100% överens!
/johan e"
Avundsjuka? Var har du fått de ifrån??? Skrev jag de om dej?
Varför du "MÅSTE" vara med på FS som privatperson för att du representerar varumärken inom modellindustrin får du nog förklara lite mer... En redig "brasklapp" du har på din profilsida iaf...
Tråden "kattbildskatastrofen" var på skoj. Men inte den här... Svårt för någon annan att veta de..
Du har ju själv svarat på "föra framåt" frågan och jag har hållt med!.. moraliskt, fototekniskt, smak mm, men jag har ju inte fått något svar från dej om mina frågor till dej. Hur ska vi föra idealen framåt? Öppenhet eller censur? Tro eller misstro? Kanske du har ytterligare förslag? Eller vill du gå bakåt?