apersson850
Aktiv medlem
Haha, jo, det finns det de som gör, och då blir det tyst när YouTube plockat bort musiken från videon.Ja, självklart lägger ingen upp videor på Youtube med upphovsrättsskyddad musik olovligen.
Du råkar inte minnas vad musiken heter? Jag blev lite nyfiken.
Nej, minns gör jag inte, men det står rimligen i filen jag använde. För jag tror det var en fil. Annars kan redigeringsprogrammet skapa hissmusik på beställning också.
Nej, inte det minsta. Tycker man bilder från film ser trevligare ut (bättre är de inte), då är det ett sentimentalt skäl att använda film. Och det är inget fel i det. Men det ökar inte kvalitén jämfört med vad som är lätt att åstadkomma idag. Så rationellt är det inte.Är det inte lite krystat att tro att alla håller med dig om vad "bättre" innebär?
Gillar man bilderna med film så är det rationellt att använda film.
Sen är det så att när någon frågar om hur man höjer kvalitén med film, då är det som när någon frågar hur man springer snabbast med högklackade skor? Det är forumtekniskt tjänstefel att inte upplysa om att det allra snabbaste är att byta skor, så man inte bara diskuterar hur foten ska sättas i, vilken bredd det ska vara på klacken och så vidare.
Men det är förstås fritt fram att försöka springa i högklackat. Eller använda film.
Det är bara inte rationellt.