Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Titta Kalle där ser du.. du som var sådan pessimist för nån dryg vecka sedan.. vem fick rätt.. om intresseanmälningarna.. jo optimisten Agnetha
 
Det är fullt tillåtet med Öl dopning, tom uppmuntrande! :) dock avsäger jag mig allt ansvar för eventuella bilder med skakningsoskärpa :)

Klart man ska ta en eller två öl :) vi ska ha förbannat roligt och även fotografera, om man anser att det blir roligare med en pilsner elelr två så ska man självkalrt ta med sig en pilsner! eller en flaska vin, eller lite cider eller en Gin & Tonic...

Dock känns det onödigt att dra med sig en öltunna, 2 backar bärs och en massa sprit....
 
jag tar bil ialla fall och kommer inte dricka och jag tror inte alla kommer dricka heller så det löser sig nog :)
 
Jag är intresserad utav er lilla foto-tävling, anmäler mig gärna! Men hur ser det ut nu, blir det av eller inte? Hur många har anmält sig? Vart blir det någonstans i så fall? Har det beslutats något om målen, vad för några det ska bli? Har kostanaden ändrats nått? Mycket frågor ^^
Mvh //Annette
 
Såja, Nu kan alla gå in på min temp sida,
www.temp.bexelius.biz där finns ett pdf dokument. klicka bara på den så öppnas dokumentet!

Har ni inte Acrobat Reader så tanka då hem det gratis på www.adobe.com!

Ang deltagarlista så är det bara intresse anmälning just nu, inom några dagar kommer vi byta mot bindande anmälningar.

1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
SKIT! Såg precis att jag jobbar den helgen. För det var väl den 1:e september ni tänkt? Kan ni inte byta, för min skull? =P "Så slipper Agnetha vara så orolig och ledsen" ;)
 
Kalle_B skrev:
om du är med så blir det nog 3 tjejer, minst... så slipper Agnetha vara så orolig och ledsen :)

*s*.. nja.. inte orolig eller ledsen.. men tyckte det kunde va roligt att inte va ensam tjej bara :)

Nu har jag läst igenom PDF-filen.. och vill bara säga att jag tycker det är jätteroligt att du fixar det här Kalle.

Sedan hänger det ju på oss deltagare hur roligt vi får...

nja.. kanske lite på vädergudarna också :)
 
Även om ajg jätte gärna vill ha med dig Anette så vette sjutton om vi kan flytta datumet... 1 sept har varit "beslutat" i snart 1 månad och jag vet inte om folk är så villiga att ändra... någon annan helg kan inte jag heller så det är om vi flyttar inom den helgen, tex 1 dygn, men då sabbas en hel helg... jag la det på fredag just för att man skulle få en "normal" lördagskväll och en hel söndag ledig. Fredagen sabbas ju endå av arbete...

Men när slutar du på fredag?
 
Har också läst dokumentet nu, håller med Agnetha - kanon kul att du fixar detta Kalle! Grymt rolig idé. Lite synd att intresset inte verkar vara större (det är ju ändå Göteborg vi pratar om, borde väl finnas fullt med fotografer?) Men å andra sidan, så tror jag att det nästan blir roligare om det inte är ett jättegäng. Man kommer varandra lite närmare då. I stora grupper blir det alltid en massa smågrupperingar, och sånt är så trist.

Jag jobbar morgonpass den helgen, så på fredagen slutar jag 12, så det e ju lugnt. Värre är det på lördagen, då jag börjar 03.30 =P Så jag ska kolla om jag inte kan få ledigt på lördagen där, så jag kan hänga med. Hur länge håller vi på på lördagen, när är det roliga över, så att säga? ;) Pratar vi ca 15.00 på dagen eller 23.00 framåt natten? ;)
Jag kanske kan få med en till person, om ni vill det. Ytterligare en kille dock.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.