Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Jaha, men åh. Missade "24 timmars"-grejen där =P
Ok, men jag ska se om jag kan lösa det då, som sagt. Och passa dig för att jämföra mig med blondiner, jag är långt därifrån =P
 
hehe, skulle bara retas lite, antogatt du missat att det var 24h, men kolla om du kanta ledigt, vore grymt skoj, det var en annan tjej som var här o nosade.. vart tog hon vägen?
 
tsss... sa ju inget... det var agnetha isåfall... kom med sin barska röst.. ska leta i tråden o se vart hon gömde sig..
 
Läste ditt dokumetn Kalle, är bara nyfiken, hur ska man kolla på bilderna om man inte får ladda ner dem?

Är för övrigt mycket sugen på att deltaga men måste se om man kan få till det tidsmässigt bara.
 
theresia Höglund var det ja.. hon som hadde kameran på lagning.. hoppas det löser sig med henne också..

Japp, ibland kan man undra hur Göteborg kan uppringa endast 15 personer.. men vi ligger väldigt bra till överlag har jag märkt om man kollar mot resten av sverige.. vi brukar få ihop endel folk under våra träffar...

Jag vet inte om tältning och 24h kanske avskräcker endel personer... jaja, vi ska vara glada om vi får ca 15 personer eller mer så att vi kan genomföra detta :)
 
martinh skrev:
Läste ditt dokumetn Kalle, är bara nyfiken, hur ska man kolla på bilderna om man inte får ladda ner dem?

Är för övrigt mycket sugen på att deltaga men måste se om man kan få till det tidsmässigt bara.

Man får titta på hemsidan :) Bilderna läggs upp där
 
Kalle_B skrev:
tsss... sa ju inget... det var agnetha isåfall... kom med sin barska röst.. ska leta i tråden o se vart hon gömde sig..

*muttrar* vad var detta för några fula påhopp.. Theresia hittade faktiskt den här grejen enbart tack vare mig.. så det så..
 
en sak ajg itne har tagit ställning till riktigt är hur vi ska göra med minneskort...

Jag sa innan max 1 GB, men jag vet inte, ska vi släppa kinnet helt fritt och den som har lite får endera köpa kort innan eller heltenkelt acceptera mindre utrymme än andra eller ska vi ha en begränsning till 1 GB? kommer vara omöjligt att kolla så ingen "fuskar" med fler kort...

Kanske alla har över 1 GB?

Vad säger ni andra?

En maxgräns eller släppa minnesresurserna helt fritt?
 
Jag personligen tycker man kan släppa minneskapaciteten helt fritt..

Däremot har jag tänkt på en annan sak ang utrustning..

Har nån ett trangakök eller flera som har.. Vi måste kunna koka kaffe.. är nog inte bara jag som inte kommer klara 24h utan kaffe.. eller?
 
jag har sprit och trianga.. kan ta med dt :) Men kaffe får du ta med själv.. dricker inte kaffe i regel... men bra kök och sprit har jag ialla fall
 
jag komemr också ta med mig en 90 Liters vandrignsryggsäck med MASSOR av vatten.. jag antar att någon kommer glömma ta med vatten eller tar med förlite... så jag kommer ta med massor...
 
Kalle_B skrev:
jag har sprit och trianga.. kan ta med dt :) Men kaffe får du ta med själv.. dricker inte kaffe i regel... men bra kök och sprit har jag ialla fall

Kalle du är en pärla.. kaffet står jag för själv och kokkärl.. bara det finns kokmöjligheter

För lovar att inte fuska och kvista hem bara för en slurp kaffe :)
 
tss... med tanke på hur nära du tydligen bor så litar jag inte på dig... skulle inte förvåna mig om du sitter o glor på film o käkar popcorn medans vi andra ligger o fryser i ett vindskydd med vargar som ylar....
 
Kalle_B skrev:
tss... med tanke på hur nära du tydligen bor så litar jag inte på dig... skulle inte förvåna mig om du sitter o glor på film o käkar popcorn medans vi andra ligger o fryser i ett vindskydd med vargar som ylar....

he, he.. skulle aldrig falla mig in.. men litar du inte på mig.. så kan jag lämna över nycklarna och telefonnumret till grannarna

nöjd??
 
Ingen minnesbegränsnings tycker jag.

Det här låter riktigt skoj ju! Blir bara bättre och bättre. Behöver någon låna någon utrustning? Säg vad ni behöver så kan ni säkert låna det av någon.

Räcker två trangiakök eller ska jag också ta med? Hur långt är det att gå, känns som att min packning kommer att väga sjukt mycket med tält och allt. Har någon annan tält? Annars så har jag ett gammalt tält från typ 1960 för fyra pers också, men det väger 20 kg, jag skojar inte. :p
 
Fabian Fogelberg skrev:
Ingen minnesbegränsnings tycker jag.

Det här låter riktigt skoj ju! Blir bara bättre och bättre. Behöver någon låna någon utrustning? Säg vad ni behöver så kan ni säkert låna det av någon.

Räcker två trangiakök eller ska jag också ta med? Hur långt är det att gå, känns som att min packning kommer att väga sjukt mycket med tält och allt. Har någon annan tält? Annars så har jag ett gammalt tält från typ 1960 för fyra pers också, men det väger 20 kg, jag skojar inte. :p

Skrattar alltid när jag tänker på dig Fabian.. (inte för att jag BRUKAR tänka på dig...)

2 kök räcker nog... vet inte hu mycket kaffe folk tänkte bälja isig iof... Ang hur långt det är, inte särskilt,, men om jag minns rätt är det en liten asfalterad uppförsbacke från parkeringen.. sedan går det brant ner... Men jag har vandra t flera gånger i flera veckor med 20kg väskor så då ska nog en hurtig Fabian klara 500m nerför med sin ryggsäck?

och ja.. om du ger mig nycklarna Agnehta så är risken gigantiskt stor att jag sitter o röker o käkar popcorn i din fotölj... med benen på bordet och en kikare så jag kan ha koll på er.. :))
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.