Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Kalle_B
Aktiv medlem
theresia Höglund var det ja.. hon som hadde kameran på lagning.. hoppas det löser sig med henne också..
Japp, ibland kan man undra hur Göteborg kan uppringa endast 15 personer.. men vi ligger väldigt bra till överlag har jag märkt om man kollar mot resten av sverige.. vi brukar få ihop endel folk under våra träffar...
Jag vet inte om tältning och 24h kanske avskräcker endel personer... jaja, vi ska vara glada om vi får ca 15 personer eller mer så att vi kan genomföra detta
Japp, ibland kan man undra hur Göteborg kan uppringa endast 15 personer.. men vi ligger väldigt bra till överlag har jag märkt om man kollar mot resten av sverige.. vi brukar få ihop endel folk under våra träffar...
Jag vet inte om tältning och 24h kanske avskräcker endel personer... jaja, vi ska vara glada om vi får ca 15 personer eller mer så att vi kan genomföra detta
Kalle_B
Aktiv medlem
martinh skrev:
Läste ditt dokumetn Kalle, är bara nyfiken, hur ska man kolla på bilderna om man inte får ladda ner dem?
Är för övrigt mycket sugen på att deltaga men måste se om man kan få till det tidsmässigt bara.
Man får titta på hemsidan Bilderna läggs upp där
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
tsss... sa ju inget... det var agnetha isåfall... kom med sin barska röst.. ska leta i tråden o se vart hon gömde sig..
*muttrar* vad var detta för några fula påhopp.. Theresia hittade faktiskt den här grejen enbart tack vare mig.. så det så..
Kalle_B
Aktiv medlem
en sak ajg itne har tagit ställning till riktigt är hur vi ska göra med minneskort...
Jag sa innan max 1 GB, men jag vet inte, ska vi släppa kinnet helt fritt och den som har lite får endera köpa kort innan eller heltenkelt acceptera mindre utrymme än andra eller ska vi ha en begränsning till 1 GB? kommer vara omöjligt att kolla så ingen "fuskar" med fler kort...
Kanske alla har över 1 GB?
Vad säger ni andra?
En maxgräns eller släppa minnesresurserna helt fritt?
Jag sa innan max 1 GB, men jag vet inte, ska vi släppa kinnet helt fritt och den som har lite får endera köpa kort innan eller heltenkelt acceptera mindre utrymme än andra eller ska vi ha en begränsning till 1 GB? kommer vara omöjligt att kolla så ingen "fuskar" med fler kort...
Kanske alla har över 1 GB?
Vad säger ni andra?
En maxgräns eller släppa minnesresurserna helt fritt?
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
jag har sprit och trianga.. kan ta med dt Men kaffe får du ta med själv.. dricker inte kaffe i regel... men bra kök och sprit har jag ialla fall
Kalle du är en pärla.. kaffet står jag för själv och kokkärl.. bara det finns kokmöjligheter
För lovar att inte fuska och kvista hem bara för en slurp kaffe
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
tss... med tanke på hur nära du tydligen bor så litar jag inte på dig... skulle inte förvåna mig om du sitter o glor på film o käkar popcorn medans vi andra ligger o fryser i ett vindskydd med vargar som ylar....
he, he.. skulle aldrig falla mig in.. men litar du inte på mig.. så kan jag lämna över nycklarna och telefonnumret till grannarna
nöjd??
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
du kan ge mig nycklarna... hehe.. jag lovar o vakta dom..
Så du kan smita hem till mig.. smyga in och slå dig till ro och käka popcorn och titta på film.. medans vi andra utför diverse konstiga uppdrag
Sushan
Avslutat medlemskap
Kanske alla skulle samlas hemma hos Agneta istället om hon bor så nära? ;o)))Gersemi skrev:
För lovar att inte fuska och kvista hem bara för en slurp kaffe
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Ingen minnesbegränsnings tycker jag.
Det här låter riktigt skoj ju! Blir bara bättre och bättre. Behöver någon låna någon utrustning? Säg vad ni behöver så kan ni säkert låna det av någon.
Räcker två trangiakök eller ska jag också ta med? Hur långt är det att gå, känns som att min packning kommer att väga sjukt mycket med tält och allt. Har någon annan tält? Annars så har jag ett gammalt tält från typ 1960 för fyra pers också, men det väger 20 kg, jag skojar inte.
Det här låter riktigt skoj ju! Blir bara bättre och bättre. Behöver någon låna någon utrustning? Säg vad ni behöver så kan ni säkert låna det av någon.
Räcker två trangiakök eller ska jag också ta med? Hur långt är det att gå, känns som att min packning kommer att väga sjukt mycket med tält och allt. Har någon annan tält? Annars så har jag ett gammalt tält från typ 1960 för fyra pers också, men det väger 20 kg, jag skojar inte.
Kalle_B
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg skrev:
Ingen minnesbegränsnings tycker jag.
Skrattar alltid när jag tänker på dig Fabian.. (inte för att jag BRUKAR tänka på dig...)
2 kök räcker nog... vet inte hu mycket kaffe folk tänkte bälja isig iof... Ang hur långt det är, inte särskilt,, men om jag minns rätt är det en liten asfalterad uppförsbacke från parkeringen.. sedan går det brant ner... Men jag har vandra t flera gånger i flera veckor med 20kg väskor så då ska nog en hurtig Fabian klara 500m nerför med sin ryggsäck?
och ja.. om du ger mig nycklarna Agnehta så är risken gigantiskt stor att jag sitter o röker o käkar popcorn i din fotölj... med benen på bordet och en kikare så jag kan ha koll på er.. )