Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vad sägs om årets största fototävling i Göteborg, gubbar & tanter? Del II
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Ellix
Aktiv medlem
Stadsdjur och fart
Tänkte gå till Slottsskogen på söndag och fota djur, folk (en sorts djur, ju...) och fartfyllda skatare som visst tävlar under helgen där. Om vädret är okej.
Har lagt ut ett förslag på FotoVäst:
www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&postid=947454#post947454
och på Goffs hemsida, www. goff.se.
Verkar som om vi blir ett par stycken. Mitt förslag är att vi lägger eventuella bilder sedan på FotoVäst, det är lite enklare bilduppladdning på Fotosidan än på Goff, tycker jag.
Någon som har lust att haka på?
Tänkte gå till Slottsskogen på söndag och fota djur, folk (en sorts djur, ju...) och fartfyllda skatare som visst tävlar under helgen där. Om vädret är okej.
Har lagt ut ett förslag på FotoVäst:
www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&postid=947454#post947454
och på Goffs hemsida, www. goff.se.
Verkar som om vi blir ett par stycken. Mitt förslag är att vi lägger eventuella bilder sedan på FotoVäst, det är lite enklare bilduppladdning på Fotosidan än på Goff, tycker jag.
Någon som har lust att haka på?
Kalle_B
Aktiv medlem
Tja, om man räknar ihop alla som visat intresse så är det ju faktiskt några stycken...
Kalle B
Agnetha Lundberg
Johan Weinö
M.Bucht
Agron Basha
Hampus Lundgren
Fabian Fogelberg
Niklas Eriksson
Anders Roos
Henrik Lewander
Oscar Mannbro
Rikard Weiler
Jan Bernhardsson
Mattias Thorstensson
Kenneth Eriksson
Elli Arbaeus
Totalt 16 personer än så länge...
Alla som är intresserade kan vara med, finns inga praktiska gränser för max antal. Snarare att ju fler desto roligare. Mixade kön är också trevligt. Just nu är det bara 2 tappra tjejer som visat intresse.
Kalle B
Agnetha Lundberg
Johan Weinö
M.Bucht
Agron Basha
Hampus Lundgren
Fabian Fogelberg
Niklas Eriksson
Anders Roos
Henrik Lewander
Oscar Mannbro
Rikard Weiler
Jan Bernhardsson
Mattias Thorstensson
Kenneth Eriksson
Elli Arbaeus
Totalt 16 personer än så länge...
Alla som är intresserade kan vara med, finns inga praktiska gränser för max antal. Snarare att ju fler desto roligare. Mixade kön är också trevligt. Just nu är det bara 2 tappra tjejer som visat intresse.
Nikonetha
Aktiv medlem
Vad kul att det redan är så många intresserade.
Jag har precis suttit och tittat igenom den gamla tråden och upplivat minnen från den och fått mig en rejält gott skratt.
Vi hade ju jätteroligt.. det är nog den roligaste fototräffen jag varit med på och så mycket ny inspiration jag tog med mig hem också.
Jag har precis suttit och tittat igenom den gamla tråden och upplivat minnen från den och fått mig en rejält gott skratt.
Vi hade ju jätteroligt.. det är nog den roligaste fototräffen jag varit med på och så mycket ny inspiration jag tog med mig hem också.
sunderlux
Aktiv medlem
Re: Stadsdjur och fart
Jag var där en sväng igår och kollade, det var ganska kul, de är sjukt säkra på brädorna.
Och Kalle, visst skulle det va roligt om det kom några med mixade kön
Ellix skrev:
Jag var där en sväng igår och kollade, det var ganska kul, de är sjukt säkra på brädorna.
Och Kalle, visst skulle det va roligt om det kom några med mixade kön
Bilagor
J.Weinö
Aktiv medlem
Vill ni ha riktig fart i skatebilder så är det en "longboard" tävling idag söndag 17/6 på Ramberget, fast det finns väl risk att det blir inställt vid regn/blöt vägbana.
Vädret är ju inte det bästa i Göteborg den här helgen.
http://www.longboard.nu/index.php?option=com_content&task=view&id=161&Itemid=50
Vädret är ju inte det bästa i Göteborg den här helgen.
http://www.longboard.nu/index.php?option=com_content&task=view&id=161&Itemid=50
d-play
Aktiv medlem
Jag måste kolla trådarna här lite oftare, lätt att missa sånt här annars.
Självklart är jag gärna med i år igen (om jag får) och slår er på fingrarna. Vinsten från förra året har kommit väl till användning kan jag också meddela.
Augusti går bra för mig, men helst inte helgen 17-19 aug (har omtenta på måndagen). Jag hade gärna tagit helgen 24-26 aug, men jag är flexibel.
Självklart är jag gärna med i år igen (om jag får) och slår er på fingrarna. Vinsten från förra året har kommit väl till användning kan jag också meddela.
Augusti går bra för mig, men helst inte helgen 17-19 aug (har omtenta på måndagen). Jag hade gärna tagit helgen 24-26 aug, men jag är flexibel.
Ellix
Aktiv medlem
Lade lite bilder och tankar från Slottsskogen (vi blev hela två personer!) på FotoVästs sida. Borde kanske ha letat upp bildpoolen eller startat en separat kompistråd. Eller kanske inte? Här hamnade det i alla fall:
www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=78268&perpage=15&pagenumber=2
www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=78268&perpage=15&pagenumber=2
Ellix
Aktiv medlem
Psst, en utflykt på gång i FotoVäst:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&postid=950769#post950769
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&postid=950769#post950769
Kalle_B
Aktiv medlem
Så här ser den preliminära deltagarlistan ut:
Kalle B
Agnetha Lundberg
Johan Weinö
M.Bucht
Agron Basha
Hampus Lundgren
Fabian Fogelberg
Niklas Eriksson
Anders Roos
Henrik Lewander
Oscar Mannbro
Rikard Weiler
Jan Bernhardsson
Mattias Thorstensson
Kenneth Eriksson
Elli Arbaeus
Christian Sandberg
Roger Simonsson
Hanna Fredin
19 personer varav 3 är tjejer, börjar se bra ut, men jag vill hafler deltagare med!
Är ni fler som vill vara med, kopiera bara ovanstående lista och lägg till er själva så har vi lite koll på antalet
Kanske börjar bli dags att börja boka datum snart då... Jag sitter och jobbar på priser som komemr bli skitcoola om det går igenom! Kommer isåfall göra det väl värt att delta
Kalle B
Agnetha Lundberg
Johan Weinö
M.Bucht
Agron Basha
Hampus Lundgren
Fabian Fogelberg
Niklas Eriksson
Anders Roos
Henrik Lewander
Oscar Mannbro
Rikard Weiler
Jan Bernhardsson
Mattias Thorstensson
Kenneth Eriksson
Elli Arbaeus
Christian Sandberg
Roger Simonsson
Hanna Fredin
19 personer varav 3 är tjejer, börjar se bra ut, men jag vill hafler deltagare med!
Är ni fler som vill vara med, kopiera bara ovanstående lista och lägg till er själva så har vi lite koll på antalet
Kanske börjar bli dags att börja boka datum snart då... Jag sitter och jobbar på priser som komemr bli skitcoola om det går igenom! Kommer isåfall göra det väl värt att delta
Kalle_B
Aktiv medlem
Så... jag har funderat lite och föreslår fredag den 17 Augusti.
Jag väljer återigen fredag för att då har man fortfarande tid över för andra aktiviteter på dom eftertraktade helgerna.
Den 14 Augusti startar Göteborgskalaset och avslutas söndagen den 19 Augusti. Detta gör att det kommer finnas mycket folk i Göteborg och ni som minns dom hemliga uppdragen från förra året vet att ibland kan det vara bra med folk till vissa uppdrag.
Har ni synpunkter eller förslag på andra datum så säg bara till, vi kommer givetvis inte kunna ta hänsyn till alla önskemål, men vi kan ju givetvis försöka vara flexibla.
jag håller som bäst på att fila på priser och även olika uppdrag. Minst 1 hemligt uppdrag kommer bli samma som förra året tror jag, säger dock inte vilket.
Jag väljer återigen fredag för att då har man fortfarande tid över för andra aktiviteter på dom eftertraktade helgerna.
Den 14 Augusti startar Göteborgskalaset och avslutas söndagen den 19 Augusti. Detta gör att det kommer finnas mycket folk i Göteborg och ni som minns dom hemliga uppdragen från förra året vet att ibland kan det vara bra med folk till vissa uppdrag.
Har ni synpunkter eller förslag på andra datum så säg bara till, vi kommer givetvis inte kunna ta hänsyn till alla önskemål, men vi kan ju givetvis försöka vara flexibla.
jag håller som bäst på att fila på priser och även olika uppdrag. Minst 1 hemligt uppdrag kommer bli samma som förra året tror jag, säger dock inte vilket.