Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Kalle_B skrev:
Svar ja.

Inga andra förslag har kommit in på plats och jag tycker själv delsjön fugnerar bra.

Toppen!

Kan va bra att veta att behöver någon under 24-timmarsträffen komma inomhus snabbt.. så bor jag jättenära.. kör väl upp till badets parkeringsplats på 5-7 min
 
Agnetha, inget rekande i naturen nu så att du har koll på var varenda smörblomma växer! det klassas som dopning ;)
 
Just det, Kalle du deltar också i tävlingen va? Frågar då du kommer veta vem som har tagit bilderna.

Agnetha: Finns det lite plan yta att sätta upp tält på? Finns det några vilda djur?
 
Fabian Fogelberg skrev:
Just det, Kalle du deltar också i tävlingen va? Frågar då du kommer veta vem som har tagit bilderna.

Agnetha: Finns det lite plan yta att sätta upp tält på? Finns det några vilda djur?
[/QUOTE

Ang plana ytor.. så är väl bara att välja nåt bra ställe..

hmm.. vilda djur.. sådana här vilda varelser har jag bla stött på när jag stilla vandrat runt i området ;-)
 

Bilagor

  • vovve.jpg
    vovve.jpg
    31.9 KB · Visningar: 271
ENligt vissa källor så skall det finnas ganska mycket vilt i området... fåglar, rådjur hare, och mycket annat konstigt...

Jag komemr inte delta i tävlingen även om jag kommer vara på pats och plåta. kommer dokumentera er och även fixa med lite annat...
 
Skulle inte Skatås kunna vara ett alternativ?
Massor av plana ytor och mängder med rådjur.

Det här kommer bli skitsköj:)
 
jag kan berätta att detta lilla söta djur som jag avbildade skrämde totalt slag på mig.. där stod jag med min nya kamera.. (första bilderna med den) djupt försjunken i alla nya knappar och fepplade med menyerna.. då hoppar denna lilla (ca 25 cm hög)vovve fram bakom nån buske och sa *voff*
 
Kalle_B skrev:
Intresserade fram till idag:

1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren



Snart kommer denna intresselista försvinna och det kommer bli en BINDANDE lista. Detta för att jag ska veta exakt hur många som kommer och kunna planera vissa saker utifrån detta. Tänk också på att deltagarantalet är direkt förknippat med priset/priserna. Avgiften på 100:- går inte till mig utan oavkortat till priser.
 
Trevligt Lasse!

1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
Tycker ni att kubb är det roligaste spelet på jorden så kan jag ta med mig mitt kubbspel.. har även brännbolls set...

Grillnings möjligheter dygnet runt ska jag försöka ordna...

Risken finns för en riktigt toppen helg!
 
Jag har som sagt inget tält, men skall fixa sovsäck och liggunderlag.. så vore tacksam om nån har ett stort tält där jag kanske kan få plats

Håller med Kalle.. ser verkligen fram mot den här helgen.. skall bli skitroligt.. och lovar att inte dopa mig
 
Fabian skulle ta med sig ett 5 manna tält.. :) du får nog plats där.. Om du vill och har vägarna förbi delsjön så kan du kolla om det finns vindskydd...brukar vara populärt bland scouter och strövare att smälla upp vindskydd med grillplatser framför.. då kan man ligga under skyddet och få väre från brasan. :)
 
Kalle_B skrev:
Fabian skulle ta med sig ett 5 manna tält.. :) du får nog plats där.. Om du vill och har vägarna förbi delsjön så kan du kolla om det finns vindskydd...brukar vara populärt bland scouter och strövare att smälla upp vindskydd med grillplatser framför.. då kan man ligga under skyddet och få väre från brasan. :)

Jag kan försöka ta en vända runt sjön den närmaste veckan och kolla lite.. Vi bör ju hålla oss någotsånär i närheten av parkeringsplats också vad jag kan förstå
 
Vara nära parkeringen kommer vara av stor vikt under dygnet...:)

Framöver skall vi kolla hur många som kan erbjuda plats i bilar... minst 4-6 bilar kommmer behövas. Men av tidigare erfarenhet så brukar bilplats vara minsta problemet när vi träffas.. snarare att vi har överskott.
 
Kalle_B skrev:
Vara nära parkeringen kommer vara av stor vikt under dygnet...:)

Framöver skall vi kolla hur många som kan erbjuda plats i bilar... minst 4-6 bilar kommmer behövas. Men av tidigare erfarenhet så brukar bilplats vara minsta problemet när vi träffas.. snarare att vi har överskott.

jag kan direkt säga att jag har en väldigt liten bil (Mini Cooper) så svårt att åka mer än 2 i den

Då är väl nästan parkeringen vid sjön bäst.. eller som någon föreslog Skatås.. det är enklast om man kommer kommunalt.

Du kan iof och komma in i Delsjöområdet från Kallebäckssidan och R40
 
Kalle_B skrev:
Trevligt Lasse!

1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.