Kalle_B
Aktiv medlem
Gersemi skrev:
Delsjömrådet ligger väl fortfarande kvar som plats?
Svar ja.
Inga andra förslag har kommit in på plats och jag tycker själv delsjön fugnerar bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gersemi skrev:
Delsjömrådet ligger väl fortfarande kvar som plats?
Kalle_B skrev:
Svar ja.
Inga andra förslag har kommit in på plats och jag tycker själv delsjön fugnerar bra.
Kalle_B skrev:
Agnetha, inget rekande i naturen nu så att du har koll på var varenda smörblomma växer! det klassas som dopning
Fabian Fogelberg skrev:
Just det, Kalle du deltar också i tävlingen va? Frågar då du kommer veta vem som har tagit bilderna.
Agnetha: Finns det lite plan yta att sätta upp tält på? Finns det några vilda djur? [/QUOTE
Ang plana ytor.. så är väl bara att välja nåt bra ställe..
hmm.. vilda djur.. sådana här vilda varelser har jag bla stött på när jag stilla vandrat runt i området ;-)
Kalle_B skrev:
Intresserade fram till idag:
1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
Snart kommer denna intresselista försvinna och det kommer bli en BINDANDE lista. Detta för att jag ska veta exakt hur många som kommer och kunna planera vissa saker utifrån detta. Tänk också på att deltagarantalet är direkt förknippat med priset/priserna. Avgiften på 100:- går inte till mig utan oavkortat till priser.
Kalle_B skrev:
Fabian skulle ta med sig ett 5 manna tält.. du får nog plats där.. Om du vill och har vägarna förbi delsjön så kan du kolla om det finns vindskydd...brukar vara populärt bland scouter och strövare att smälla upp vindskydd med grillplatser framför.. då kan man ligga under skyddet och få väre från brasan.
Kalle_B skrev:
Vara nära parkeringen kommer vara av stor vikt under dygnet...
Framöver skall vi kolla hur många som kan erbjuda plats i bilar... minst 4-6 bilar kommmer behövas. Men av tidigare erfarenhet så brukar bilplats vara minsta problemet när vi träffas.. snarare att vi har överskott.
Kalle_B skrev:
Du har gott om tid på dig att sälja coopern och köpa en SUV eller minibuss istället
Kalle_B skrev:
Trevligt Lasse!
1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg