Nikonetha
Aktiv medlem
Sans skrev:
Kanske alla skulle samlas hemma hos Agneta istället om hon bor så nära? ;o)))
Näää.. och missa att få känna på lite strapatsrikt vildmarksliv.. aldrig
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sans skrev:
Kanske alla skulle samlas hemma hos Agneta istället om hon bor så nära? ;o)))
Gersemi skrev:
Näää.. och missa att få känna på lite strapatsrikt vildmarksliv.. aldrig
Man vet aldrig, det är ju du som planerar det.Kalle_B skrev:
Haha alltså vad tror du o fabian att vi ska ut på igentligen?? Vi ska till Delsjön! Vi pratar inte överlevnadskurs i 4 månader på en tundra i Ryssland...
Fabian Fogelberg skrev:
Man vet aldrig, det är ju du som planerar det.
Fabian Fogelberg skrev:
Fabian Fogelberg skrev:
Kalle_B skrev:
nja inte själva fallet.. det dolde jag så väl.. men någon vet jag tog lite bilder på mig efter fallet.. med blöta och skitiga byxor.. men kameran klarade sig i alla fall
Gersemi skrev:
Precis!
och allt är relativt.. beroende på ens referensramar ;-)
Men har tänkt på en sak Susanne.. du verkar ju lite orolig för Kalles organisationsförmåga, vilket jag iof inte vet ett dugg om.. men därför tror jag Kalles förslag att du sätter dig i bilen och kommer ner är ett riktigt bra förslag
Fabian Fogelberg skrev:
Får man fråga varför vi ska ha papper och penna med oss?
(Badkläder/handduk kanske vi kan ta med oss också, 1 sept är det ju varmt i en insjö.)
Syns kanske inte så bra, men,men...Kalle Bexelius (Kalle_B) skrev:
nja inte själva fallet.. det dolde jag så väl.. men någon vet jag tog lite bilder på mig efter fallet.. med blöta och skitiga byxor.. men kameran klarade sig i alla fall
Kalle_B skrev:
jaha ja.. då kom den bilden upp... hoppas du har personens medgivande... annars är risken stoooor för rättsliga påföljder
Hur raderar man bilden, hur, HUR!!!Kalle Bexelius (Kalle_B) skrev:
jaha ja.. då kom den bilden upp... hoppas du har personens medgivande... annars är risken stoooor för rättsliga påföljder