Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Susanne, jag vet nog hur gärna du vill vara med :) Ta o sätt dig i bilen o kör ner till Göteborg! tar max 3 timmar!... har kört via Göteborg-Örebro-Falun miljoner gånger så mig kan du inte lura ... :))

och ja.. om du ger mig nycklarna Agnehta så är risken gigantiskt stor att jag sitter o röker o käkar popcorn i din fotölj... med benen på bordet och en kikare så jag kan ha koll på er.. :))

Sååå nära bor jag faktiskt inte..

Däremot ang att ta sig dit.. så den sega biten är väl för dom som inte har bil och måste ta spårvagnen... det är i stort sett uppåt hela vägen.. och den biten är seeg.. jag vet..

Däremot från parkeringen till baslägret beror ju på var det kommer va nånstans

Gersemi skrev:
Näää.. och missa att få känna på lite strapatsrikt vildmarksliv.. aldrig :)

Haha alltså vad tror du o fabian att vi ska ut på igentligen?? Vi ska till Delsjön! Vi pratar inte överlevnadskurs i 4 månader på en tundra i Ryssland...

jag kan köra upp lite folk till "baslägret"

Börjar låta mer o mer som en Mount Everest expedition... men vi får hålla lite kontakt med folket så kan jag köra upp lite folk om det behövs... annars är det ju ett äventyr bara att ta sig från vagnen till baslägret :)

Fabian Fogelberg skrev:
Man vet aldrig, det är ju du som planerar det. ;)

Precis!

och allt är relativt.. beroende på ens referensramar ;-)

Men har tänkt på en sak Susanne.. du verkar ju lite orolig för Kalles organisationsförmåga, vilket jag iof inte vet ett dugg om.. men därför tror jag Kalles förslag att du sätter dig i bilen och kommer ner är ett riktigt bra förslag :)

nja inte själva fallet.. det dolde jag så väl.. men någon vet jag tog lite bilder på mig efter fallet.. med blöta och skitiga byxor.. men kameran klarade sig i alla fall :)

Får man fråga varför vi ska ha papper och penna med oss?

(Badkläder/handduk kanske vi kan ta med oss också, 1 sept är det ju varmt i en insjö.)

Kalle_B skrev:
nja inte själva fallet.. det dolde jag så väl.. men någon vet jag tog lite bilder på mig efter fallet.. med blöta och skitiga byxor.. men kameran klarade sig i alla fall :)

och det är ju huvudsaken.. vad spelar skadad rumpa och skitiga kläder för roll

Gersemi skrev:
Precis!

och allt är relativt.. beroende på ens referensramar ;-)

Men har tänkt på en sak Susanne.. du verkar ju lite orolig för Kalles organisationsförmåga, vilket jag iof inte vet ett dugg om.. men därför tror jag Kalles förslag att du sätter dig i bilen och kommer ner är ett riktigt bra förslag :)

*mutter*

Fabian Fogelberg skrev:
Får man fråga varför vi ska ha papper och penna med oss?

(Badkläder/handduk kanske vi kan ta med oss också, 1 sept är det ju varmt i en insjö.)

Papper o penna föratt ni ska kunna anteckna bla dom superhemliga uppdragen! :) Dom är roliga som fean... men ska ni fixa dom så bör ni nog komma ihåg vad ni ska göra också...

Badkläder får du givetvista med dig,, men jag är för gammal fär att uppskatta bad...

Kalle Bexelius (Kalle_B) skrev:
Syns kanske inte så bra, men,men...

Bilagor

• blöt.jpg
    blöt.jpg
    97.1 KB · Visningar: 187
jaha ja.. då kom den bilden upp... hoppas du har personens medgivande... annars är risken stoooor för rättsliga påföljder

haha.. näe.. så fåfängd är jag inte... isåfall skulle jag inte visa mig ute... men är inte värst roligt o hoppa i o bada...:( som liten älskade ajg det..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar