Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
*muttrar* lång väg kvar till 70 deltagare
Hmm.. aldrig är du nöjd *s*
Kalle_B
Aktiv medlem
Det är fullt tillåtet med Öl dopning, tom uppmuntrande! dock avsäger jag mig allt ansvar för eventuella bilder med skakningsoskärpa
Klart man ska ta en eller två öl vi ska ha förbannat roligt och även fotografera, om man anser att det blir roligare med en pilsner elelr två så ska man självkalrt ta med sig en pilsner! eller en flaska vin, eller lite cider eller en Gin & Tonic...
Dock känns det onödigt att dra med sig en öltunna, 2 backar bärs och en massa sprit....
Klart man ska ta en eller två öl vi ska ha förbannat roligt och även fotografera, om man anser att det blir roligare med en pilsner elelr två så ska man självkalrt ta med sig en pilsner! eller en flaska vin, eller lite cider eller en Gin & Tonic...
Dock känns det onödigt att dra med sig en öltunna, 2 backar bärs och en massa sprit....
MrCrowly
Aktiv medlem
feskarn skrev:
Så jag antar (hoppas) att vi inte ska räkna med Ronnie som bilförare
Nja ska jag köra min bil så får bara en människa utöver föraren rum lagligt...
Rhythm
Aktiv medlem
Jag är intresserad utav er lilla foto-tävling, anmäler mig gärna! Men hur ser det ut nu, blir det av eller inte? Hur många har anmält sig? Vart blir det någonstans i så fall? Har det beslutats något om målen, vad för några det ska bli? Har kostanaden ändrats nått? Mycket frågor ^^
Mvh //Annette
Mvh //Annette
Kalle_B
Aktiv medlem
Såja, Nu kan alla gå in på min temp sida,
www.temp.bexelius.biz där finns ett pdf dokument. klicka bara på den så öppnas dokumentet!
Har ni inte Acrobat Reader så tanka då hem det gratis på www.adobe.com!
Ang deltagarlista så är det bara intresse anmälning just nu, inom några dagar kommer vi byta mot bindande anmälningar.
1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht
15.
16.
17.
18.
19.
20.
www.temp.bexelius.biz där finns ett pdf dokument. klicka bara på den så öppnas dokumentet!
Har ni inte Acrobat Reader så tanka då hem det gratis på www.adobe.com!
Ang deltagarlista så är det bara intresse anmälning just nu, inom några dagar kommer vi byta mot bindande anmälningar.
1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
om du är med så blir det nog 3 tjejer, minst... så slipper Agnetha vara så orolig och ledsen
*s*.. nja.. inte orolig eller ledsen.. men tyckte det kunde va roligt att inte va ensam tjej bara
Nu har jag läst igenom PDF-filen.. och vill bara säga att jag tycker det är jätteroligt att du fixar det här Kalle.
Sedan hänger det ju på oss deltagare hur roligt vi får...
nja.. kanske lite på vädergudarna också
Kalle_B
Aktiv medlem
Även om ajg jätte gärna vill ha med dig Anette så vette sjutton om vi kan flytta datumet... 1 sept har varit "beslutat" i snart 1 månad och jag vet inte om folk är så villiga att ändra... någon annan helg kan inte jag heller så det är om vi flyttar inom den helgen, tex 1 dygn, men då sabbas en hel helg... jag la det på fredag just för att man skulle få en "normal" lördagskväll och en hel söndag ledig. Fredagen sabbas ju endå av arbete...
Men när slutar du på fredag?
Men när slutar du på fredag?
Rhythm
Aktiv medlem
Har också läst dokumentet nu, håller med Agnetha - kanon kul att du fixar detta Kalle! Grymt rolig idé. Lite synd att intresset inte verkar vara större (det är ju ändå Göteborg vi pratar om, borde väl finnas fullt med fotografer?) Men å andra sidan, så tror jag att det nästan blir roligare om det inte är ett jättegäng. Man kommer varandra lite närmare då. I stora grupper blir det alltid en massa smågrupperingar, och sånt är så trist.
Jag jobbar morgonpass den helgen, så på fredagen slutar jag 12, så det e ju lugnt. Värre är det på lördagen, då jag börjar 03.30 =P Så jag ska kolla om jag inte kan få ledigt på lördagen där, så jag kan hänga med. Hur länge håller vi på på lördagen, när är det roliga över, så att säga? Pratar vi ca 15.00 på dagen eller 23.00 framåt natten?
Jag kanske kan få med en till person, om ni vill det. Ytterligare en kille dock.
Jag jobbar morgonpass den helgen, så på fredagen slutar jag 12, så det e ju lugnt. Värre är det på lördagen, då jag börjar 03.30 =P Så jag ska kolla om jag inte kan få ledigt på lördagen där, så jag kan hänga med. Hur länge håller vi på på lördagen, när är det roliga över, så att säga? Pratar vi ca 15.00 på dagen eller 23.00 framåt natten?
Jag kanske kan få med en till person, om ni vill det. Ytterligare en kille dock.