Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
sorry Hampus... det är kört redan... kommer bli en hård rättslig prövning... ;)

Men ok.. eftersom ingen har sagt emot så tolkar jag det som om vi ska släppa minnet fritt... visserligen har inte alla sett detta ännu så jag låter det ligga öppet ett tag till... snart bara 3 veckor kvar... hua...
 
Nu är det så att jag ska flytta alldeles snart så jag kan tyvärr inte rädda er från Kalle den här gången... men vem vet, kanske kan jag dyka upp någon annan gång (om jag får tag på en kattvakt) för det vore himla kul! :eek:)
 
Sans skrev:
Nu är det så att jag ska flytta alldeles snart så jag kan tyvärr inte rädda er från Kalle den här gången... men vem vet, kanske kan jag dyka upp någon annan gång (om jag får tag på en kattvakt) för det vore himla kul! :eek:)

*muttrar*.. varför har alla tjejer så mycke konstiga ursäkter för att tveka eller inte va med tro?

Men lovar Susanne du skall få en utförlig rapport efteråt så du inser vad du missat
 
ja lite lustigt är det att det är så få tjejer på dessa aktiviteter..

Könsfördelningen på Fotosidan är inte 50-50 men det är mindre skillnad än man kan tro mellan kvinnor och män.. då rent statistiskt så borde det ju vara nästan hälften kvinnor som män på träffarna också.. men av någon anledning är det inte alls så... undrar varför....
 
i det här fallet kanske det beror på rubriken... "gubbar och tanter"... vilken tjej vill bli klassad som tant? *s*

Så.. anledningen till att jag hängde på var ju att.... jag kanske blivit tant ;-)
 
men alla killar då? dom är väl inte gubbar..

har bar ablivit hubbar o tanter.. skrivit så på alla mina fototräffs trådar...

men jag är fan en gubbe...:)

Näe.. men det blir nog ett bra gäng detta.. 15 personer är ju inte fy skam...
 
Gersemi skrev:
Men lovar Susanne du skall få en utförlig rapport efteråt så du inser vad du missat
Det låter bra, Agneta! :eek:)

Hade jag kunnat vara med så hade jag nog i alla fall hoppat över Kalles "rutschkanekurs for dummies". Bevisen på Hampus' bild säger väl allt! ;o)
 
Susanne Andersson [FM] (Sans) skrev:
Det låter bra, Agneta! :eek:)

Hade jag kunnat vara med så hade jag nog i alla fall hoppat över Kalles "rutschkanekurs for dummies". Bevisen på Hampus' bild säger väl allt! ;o)

Sorry Kalle, får jag fortfarande följa med? ;)
 
Fabian Fogelberg skrev:
Har någon annan tält? Annars så har jag ett gammalt tält från typ 1960 för fyra pers också, men det väger 20 kg, jag skojar inte. :p

Jag har ett litet tält för ungefär två pers, men jag skulle hellre vara med och dela ditt stora. Tror jag. Fyra personer, men då är det inget militärtält? Antar i alla fall att det blir varmare med ett stort än ett litet tält.
 
Kalle_B skrev:
Men ok.. eftersom ingen har sagt emot så tolkar jag det som om vi ska släppa minnet fritt... visserligen har inte alla sett detta ännu så jag låter det ligga öppet ett tag till... snart bara 3 veckor kvar... hua...

Jag kommer att köra med film så eventuell minneskortsbegränsning berör inte mig...ähh, det var inget.
Allvarligt talat så känns det okej för mig utan begränsning på minneskorten, vi "tävlar" ju till att börja med inte i flest bilder utan bäst bilder som ska bli ett kollage.
 
Jag kan också fixa ett tält för 3 personer om det skulle behövas.
Tycker det låter bra utan begränsning på minnet. Det handlar ju som sagt inte om vem som tar flest bilder.
 
1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht
15.Janne Myhre
16.
17.
18.
19.
20
 
Jag kanske skulle kunna ge er lite hjälp i planerandet, då jag praktiskt tagen är uppvuxen i Delsjö/Skatåsområdena och jag är där nere och springer 3-4 dar i veckan samt även jobbat med skötseln av alltihop.

Som "bas"-station har jag två förslag. 1 - Bertilssons stuga. Den ligger förvisso vid lilla delsjön, men är en bra utgångspunkt. Runt lilla delsjön finns även små grillstugor där man kan sitta. Iaf, Bertilssons stuga är rätt så stor, har väl sittplats för uppåt en 30-40 pers iaf och en stor grill. Den ligger inte alltför långt ifrån en parkeringsplats heller, tar väl 5-10 min att traska ner dit.

Förslag nummer 2 är ifall jag skulle kunna ordna min klubbs (Redbergslid) stuga som vi har uppe vid skatås motionscentral. Den ligger 15m från en jätteparkering och du har hela skatåsområdet framför dig. Där inne finns de väl sittplats för en 30 pers, kök, toa, dusch, omklädningsrum med mera. Men det är inte helt säkert! Först måste jag själv vara hemma den helgen, sen har jag träning 12.00 på lördagen vilket förvisso inte hindrar mig då vi har samling vid just klubbstugan! Men skulle den vara bokad för nån större aktivitet går det tyvärr inte. Dock brukar den stå tom 70% av året ungefär.

Men jag kan ju höra mig för lite grann, det är ju nästan en månad kvar trots allt! :)

// Björn
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.