ANNONS
Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Jadå.. jag är helt klar och har bokat helgen.. Det enda som väl skall kunna stoppa mig är snöstorm, skyfall och åska

Kalle_B skrev:
satt faktiskt för ett tag sedan och funderade på om Inte Eva skulle vara med

Hmmm det gjorde du. ;o)))

Kanske kan jag vara med... ska fundera lite.
Satt ju och läste tråden alldeles för en stund sen.

Är det några speciella regler som ni satt upp?
Såg någonstans att det pratas om minne... kan man ha hur mycke minne som helst eller?
Kanske t.o.m. bärbar med sej? ;o))))

Alltså.. ingen kan ju tvinga dig till något.. men poängen försvinner ju lite om man inte ställer upp på allt... och vinstchansen blir ju mindre också...

Dom hemliga uppdragen är inte hemska heller, men kan nog vara lite roliga och utmanande

Kalle_B skrev:
Alltså.. ingen kan ju tvinga dig till något.. men poängen försvinner ju lite om man inte ställer upp på allt... och vinstchansen blir ju mindre också...

Dom hemliga uppdragen är inte hemska heller, men kan nog vara lite roliga och utmanande

Jag är ju med för att det är kul... :eek:)) isåfall.
Är inte rädd för uppdragen... mera för dom läskiga sniglarna som finns ute i skogen. ;o)))
För inte kommer jag fota någon sån läskig sak om det är ett uppdrag. ;o))))

fota sniglar är inget uppdrag...

och nej.. det finns inga uppdrag ens i närheten av äckligheter... Endast seriösa saker men kanske saker som inte är så vanliga ialla fall.. :)

Du får gärna vara med och du behöver inte oroa dig för äckligheter... ang sniglar i naturen så finns ju gummistövlar... du kan sova med Agnetha och dom andra "brudarna" :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar