Att försöka få till en mer exakt universal gränsdragning är enligt mig en utopi. Men den som vill försöka är mer än välkommen.
Hehe.. Skrev en text ""på sidan om"" som jag tänkte skicka över via pm till er.. Men så kom din fråga om hur man kan skapa en gräns.. Så här nedan kommer mina tankar.. Och jag vet att dom som anser det konst med ståballar och vidöppna kvinnosköten kommer protestera högst troligt.. Men är det ytteligheter som är gräns så får ni extremt svårt att någonsin få acceptans för ATT där finns en gräns som från fall till fall skapar lite olika bedömmanden..
Så nedan mina text som var klar..
Ett tips till admin.. Sätt en realistisk gräns där ni har ens en möjlighet att bedömma ifrån egentligen så folk förstår ens utgångsläget som gäller.. Extremt Suddiga gränser är garanterat inte till er hjälp ..Och inte ens bra för medlemmar då det är svårt att förstå att det ens finns en gräns. .. Och rätt givet är det att inte vidöppna sköten eller ståballar visas... Enklare kan det inte bli...
Den gränsen fattar dom flesta nog innerst inne även om man påstår det är konst och protesterar högt med både påhopp och hånfullhet samt "namecalling" såsom skett i tråden rätt ofta........ Om man sedan döljer det med grädde på ståndet eller en frukt i springan så är det över gränsen.. Medans ett slakt till"stånd" eller en kvinnas kön där inte det exponeras som huvudbilden går bra.. Då är det nakenheten som visas.. Dvs "Fine Art Nude"..
Och den som sedan inte gillar att man inte får visa svullna ståballar och svullna upphettsade särade (annars ser man ju inte på samma sätt som på en man) kvinnosköten får väl bli med på en porrsite helt enkelt.. ..
Och med den gränsen kan sedan bilder som den som nu togs bort bli enklare "förstådd" att den togs bort.. Och ni får aningen enklare i ert arbete att avgöra rättvist samt med någon form utav gräns att luta er emot.. Detta har ni absolut inte idag med utgångsläget att numera män kan runka upp ett stånd och såtta sig med ståballe på en stol och ta en bild som sedan kommer klassas såsom sk Konst..
Detta skrivet i absolut all välmening vilket jag hoppas admin kan förstå..
För nakehet är vackert.. Och nakehet är inte på något sätt skrämande.. Eller fel heller för den delen... Men då det börjar visas stånd med män sittande utfläkta på stolar med upprunkande stånd så går det utan snack över varenda gräns som det kan för en site öppen för alla.Sådant är för porrsiter.... Jag tror ni blivit med tiden och gränsflyttningar aningens hemmablinda för då det helt enkelt går för långt..
Men tänker ni efter bara en liten liten stund så tror jag ni ser samt inser att ni är utanför alla gränser där varenda bild som den på kvinnobaken ni tar bort är egentligen svårt att ens motivera med den mannliga ståballebilden som bakgrund...
Mvh
Tobbe.