Galaxens President
Avslutat medlemskap
Är du bara ett litet troll som suttit och hält vatten på våra kvarnar och hetsat oss mot varandra?Gottsunda skrev:
Och Björkman sitter o klappar händerna av lycka
Ni börjar bli överens ;o)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är du bara ett litet troll som suttit och hält vatten på våra kvarnar och hetsat oss mot varandra?Gottsunda skrev:
Och Björkman sitter o klappar händerna av lycka
Ni börjar bli överens ;o)
elmfeldt skrev:
För att prata om en liten annorlunda vinkel på det hela. Jag funderar skarpt på att skapa en "elit" pool. Dvs en pool som kanske har ett regelverk för hur man blir medlem i poolen. Ett elitistiskt tänk, men kanske med ett annat namn.
En tanke är att en grupp väljer ut det första "gänget" och sen kan varje medlem ge inträde till en annan medlem. Regelverket bygger isåfall dels på bra fotograf men även bra kommentator.
Vad tycker ni om det?
Galaxens President skrev:
Är du bara ett litet troll som suttit och hält vatten på våra kvarnar och hetsat oss mot varandra?
Grantun skrev:
...Kan du inte ge ULf en gratis plats där?...
elmfeldt skrev:
För att prata om en liten annorlunda vinkel på det hela. Jag funderar skarpt på att skapa en "elit" pool. Dvs en pool som kanske har ett regelverk för hur man blir medlem i poolen. Ett elitistiskt tänk, men kanske med ett annat namn.
cw-op skrev:
Finns inte den varianten redan? Har inte fs nån bildbyrå (Picturo) som man måste kvala in i och brukar inte Lotta radera vilt i nån konstpool oxo? Jag kan minnas fel men nånstans känns det som att jag kommer ihåg rätt ändå ...
Elitavdelngen är nog ingen dum ide´ ändå. En strålande ide´ faktiskt - The sooner the better som mina förfäder i Chicago sa. David, tar det lång tid att fixa en sån däringa elitpool? Går det att få en med vattentäta skott oxo? (C;?
JANNE
lottawe skrev:
. Sedan finns ett fåtal som kommer in efteråt och skriker högt titt som tätt..
cw-op skrev:
QUOTE]David Elmfeldt (elmfeldt) skrev:
Dvs en pool som kanske har ett regelverk för hur man blir medlem i poolen. Ett elitistiskt tänk, men kanske med ett annat namn.
Vad tycker ni om det?
Arne S skrev:
David, då har jag ett förslag:
Ett av kraven för att få vara kvar i elitpoolen är att man förbinder sig att ge kvalitativ kritik på X antal bilder/vecka eller månad i de lägre divisionerna.
Risken finns annars att kommentarerna i de poolerna blir av typen "en blind leder en blind" vilket sannolikt ger en sämre utveckling.
Jag kan se många fördelar med en sådan uppdelning, men jag ser många faror också...
Sveder skrev:
David & Co. Har ni märkt att klockan på er server går en timme fel.