ANNONS
Annons

Västerås någon?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kommer ta en sväng nere vid hamnen imorgon kväll, om någon har tid och lust så är det bara att haka på, tänkte köra igång kl 18:00. Ses nere vid fiket vid lillåudden.

Nästa vecka är det motocrosstävlingar på malma, tänkte dra dit då, vore kul med lite sällskap :)

Jag kommer ta en sväng nere vid hamnen imorgon kväll, om någon har tid och lust så är det bara att haka på, tänkte köra igång kl 18:00. Ses nere vid fiket vid lillåudden.

Nästa vecka är det motocrosstävlingar på malma, tänkte dra dit då, vore kul med lite sällskap :)

Har fotbollsmatch med dottern imorgon så jag hoppar denna gång, men nästa vecka , när?

Var det någon som kom iväg idag, tyvärr fick jag göra ett sent "avhopp" som jag inte kunde förvarna om. Tar nya tag imorgon och ser fram emot crosstävlingarna nästa vecka.

Jag kommer finnas ute på tidö slott vid 18:30 om nån har svängen förbi eller för mycke tid över.. :) eller runt däromkring den tiden.

* 25 augusti Lag-SM/Elitserien.

Den 4:e deltävlingen av 6 i årets Elitserie som är Lag-SM. Tävlingen körs som kvällstävling med första start kl 17.45.

Nån som är sugen? Det är på Malmabanan.

Jo sugen är jag men jag tror inte jag har tid. Lyckas jag fixa det jag ska ordna idag så kan jag hänga med!

Kommer åka dit och fota, nån mer som är sugen så hojta till i tid, kan även samåka om nån har problem å ta sig dit.

Ingen aning om det kostar nåt men ska dit oavsett.

Skitkul att fota Cross.

* 29 augusti Mälarfräsen.

Hemmatävlingen i den populära ungdomscrossen inom Östra MX-distriktet.

Kommer vara där de börjar "träning" innan tävling runt 9:30.

Jag kommer vara där.

Tufft Mikael!
Jag var där jättekort med barnen innan de skulle sova. Var bara utanför stängslet och hade inget bra läge att fota.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar