Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utskrift av bilder - billigt papper?
- Trådstartare FouFoto
- Start datum
Fredrik Calabrese
Aktiv medlem
en klasskompis provade HP everyday i vår Epson Stylus Photo R300 och det blev helt ok utskrifter för ett papper som kostar 1kr styck.
Fast man får vad man betalar för. Det är billigare med bläcket inräknat att skicka iväg bilder till ett labb.
Fast man får vad man betalar för. Det är billigare med bläcket inräknat att skicka iväg bilder till ett labb.
arnenym
Aktiv medlem
KVICK skrev:
Hej Göran!
Jag köpte en bunt i förra veckan och svor åt dem under helgen. Dom funkar inte alls i Epson samt att dom var 16,5 cm långa!! Det är väl så att någon variant av HP-skrivare klipper automatisk? Jag har även en HP-skrivare och där funkade de men jag får sitta och klippa!!
/Göran
Det ska vara en perforering på 15 cm för att man lätt ska kunna riva av pappret. Dom billiga HP papprena funkar det inte alltid på har jag märkt.
Skriver aldrig ut själv längre eftersom det är både billigare och bättre att skicka iväg bilderna till ett lab.
Håkan_P
Ny medlem
Kodak Everyday Picture Paper *Glossy*
Min erfarenhet av Kodak Everyday Picture Paper *Glossy* 10x15cm är ej något vidare. Färgåtergivningen är ej bra, iaf på en "HP psc 1355 all in one".
Blir antingen för mörkt eller för ljust. Kan iofs vara printerns fel eller fel på inställningarna också? Har försökt med olika inställningar men inte fått önskvärt resultat.
Skall testa och köpa speciell färgpatron för foto-utskrift också (istället för svarta färgen).
Allting bråkar för mig känns det som.
Kameran är på garantireparation.. (bakfokus)
/Håkan_P
-----------
Konica Minolta 7D
Tamron SP 90/2,8 AF Macro Di
Sigma EX 18-50/2,8 DC
Min erfarenhet av Kodak Everyday Picture Paper *Glossy* 10x15cm är ej något vidare. Färgåtergivningen är ej bra, iaf på en "HP psc 1355 all in one".
Blir antingen för mörkt eller för ljust. Kan iofs vara printerns fel eller fel på inställningarna också? Har försökt med olika inställningar men inte fått önskvärt resultat.
Skall testa och köpa speciell färgpatron för foto-utskrift också (istället för svarta färgen).
Allting bråkar för mig känns det som.
Kameran är på garantireparation.. (bakfokus)
/Håkan_P
-----------
Konica Minolta 7D
Tamron SP 90/2,8 AF Macro Di
Sigma EX 18-50/2,8 DC