Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Utmaning - Helsingborg
- Trådstartare aceeo
- Start datum
aceeo
Aktiv medlem
Så äntligen hittade jag bilden som jag tänkte lägga upp. Kanske svår, och väljer därför att ge en kryptisk ledtråd som lite hjälp på vägen.
Platsen där man hittar avfotograferat föremål var för någon månad sedan ett hett debattämne, bland annat under fri talan i HD
// Anders
Platsen där man hittar avfotograferat föremål var för någon månad sedan ett hett debattämne, bland annat under fri talan i HD
// Anders
Bilagor
gillarbg
Avslutat medlemskap
Hmmm
Hej på er allesammans.Sen min käraste visade mig denna tråden har jag följt den med stort intresse. Jag har helt enkelt klurat i tysthet. Denna tysthet är härmed bruten. Jag har inte den ringaste aning om var staty-skrället står. Just nu närmar jag mig upplösningstillstånd av nyfikenhet. Kräver en omedelbar ledtråd för att stilla min iver. Hädanefter kommer jag nog att ge mig in i leken lite mer aktivt nu när jag ändå blev tvungen att fixa medlemsskap. Jag har visserligen en plats jag kan tänka mig att den står på. Ta tiden för jag är där om ca 15 minuter från och med nu...
Tills dess
Ha det gött
/C
Hej på er allesammans.Sen min käraste visade mig denna tråden har jag följt den med stort intresse. Jag har helt enkelt klurat i tysthet. Denna tysthet är härmed bruten. Jag har inte den ringaste aning om var staty-skrället står. Just nu närmar jag mig upplösningstillstånd av nyfikenhet. Kräver en omedelbar ledtråd för att stilla min iver. Hädanefter kommer jag nog att ge mig in i leken lite mer aktivt nu när jag ändå blev tvungen att fixa medlemsskap. Jag har visserligen en plats jag kan tänka mig att den står på. Ta tiden för jag är där om ca 15 minuter från och med nu...
Tills dess
Ha det gött
/C
aceeo
Aktiv medlem
Bilagor
Senast ändrad:
aceeo
Aktiv medlem
Re: Hmmm
Femton timmar och åtta minuter
gillarbg skrev:
Ta tiden för jag är där om ca 15 minuter från och med nu...
Femton timmar och åtta minuter
gillarbg
Avslutat medlemskap
Bakom Olympiaskolan kan man hitta många roliga ting.
Märkligt att det var en av de första platserna som jag tänkte på, för att sekunden senare få en ny tanke om att statyn omöjligt kan stå där. Vad har jag lärt mig av detta... Det är bättre att veta än att tro.
Nu kommer snart en ny bild.
Märkligt att det var en av de första platserna som jag tänkte på, för att sekunden senare få en ny tanke om att statyn omöjligt kan stå där. Vad har jag lärt mig av detta... Det är bättre att veta än att tro.
Nu kommer snart en ny bild.