Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning - Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
gah kan inte komma på, känner igen det men kan inte placera.. en ledtråd behövs nog för att komma ut kvicksanden :)

Re: Ny ledtråd

gillarbg skrev:
Industri...

Inledde året med en katastrof...

Lycka till!

Jaja, den dagen kommer jag ihåg extra bra...samma dag som jag skulle hämta ut min nya kamera, men dom hade spärrat av ett stort område så att jag inte kunde komma fram till mitt utlämningsställe...:)...det var en fredag...kunde dock hämta ut den senare på eftermiddagen.

Shit...jag sitter på jobb nere i Lund och kan inte ta mig dit förrän i eftermiddag.

hehe är ju inte så svårt att gissa vad det är.. din första ledtråd avslöjade allt.. dock har jag inte tagit mig dit :)

Väntar med spänning..

Nu har det varit mycket snack och lite hockey, två aspiranter, dock utan resultat. Hur ska detta sluta??? Vem kommer att vinna detta fantastiska race? Det finns kanske intresse för en vadslagning?

Äntligen :)

hehe nu hittade jag det.. jag var där häromdan men då var det så mörkt att jag inte ens såg den väggen :) men nu jäklar!

Bilagor

• utmaningen2.jpg
    utmaningen2.jpg
    57.9 KB · Visningar: 311
Oj, här har det hänt en del sedan jag besökte forumet sist, tyvärr har jag ingen aning om vart nämnda fotografi kan vara taget.

Lite OffTopic, skulle behöva låna batteri eller batterigrepp till en Canon 350D nu på lördag.

// Anders

En liten ledtråd till kanske tråden verkar ha stannat av..... är det månne de korta dagarna som gör att vi är ute och fotar mindre...

// Anders

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar