Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning - Helsingborg
- Trådstartare aceeo
- Start datum
Kakelgasten
Aktiv medlem
Re: Ny ledtråd
Jaja, den dagen kommer jag ihåg extra bra...samma dag som jag skulle hämta ut min nya kamera, men dom hade spärrat av ett stort område så att jag inte kunde komma fram till mitt utlämningsställe......det var en fredag...kunde dock hämta ut den senare på eftermiddagen.
Shit...jag sitter på jobb nere i Lund och kan inte ta mig dit förrän i eftermiddag.
gillarbg skrev:
Industri...
Inledde året med en katastrof...
Lycka till!
Jaja, den dagen kommer jag ihåg extra bra...samma dag som jag skulle hämta ut min nya kamera, men dom hade spärrat av ett stort område så att jag inte kunde komma fram till mitt utlämningsställe......det var en fredag...kunde dock hämta ut den senare på eftermiddagen.
Shit...jag sitter på jobb nere i Lund och kan inte ta mig dit förrän i eftermiddag.
San_Quentin
Medlem
Bjäregatan?
San_Quentin
Medlem
Skrev bjäregatan på eneborg innan men de var tydligen fel men jag vet att de sitter en likadan gubbe där.. *skumt*
Bjervik
Aktiv medlem
San_Quentin skrev:
Skrev bjäregatan på eneborg innan men de var tydligen fel men jag vet att de sitter en likadan gubbe där.. *skumt*
Knalla dit och ta ett foto, att bara svara platsen gills inte!