Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning - Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej, eftersom en ihärdig letare finns så kommer jag med en ledtråd till då:

Jag gick bara ett kvarter inåt land och tog till vänster, efter att jag tagit bilden på Fahlmans.

Jag tog bara en bild där, så fler bildledtrådar har jag inte, och har varit mest sängliggande en vecka nu ,blä.

Behövs semester i tråden? Det går väl bra att hoppa ut o in lite hur som helst. Trevlig helg til semesterfirarna i alla fall!
 
Jo :) man följer ju med spänning vad som ska hända med vår fina strandpromenad! Här kommer bild.
 

Bilagor

  • bild.jpg
    bild.jpg
    20 KB · Visningar: 157
Hmmm, jo men det blev en sån här bild, hoppas den duger - jag ville vara litet konstnärlig och ankan var söt :)

Det är ju Hästmölletorget, vid Petter Kiosk.
 

Bilagor

  • hjul.jpg
    hjul.jpg
    36 KB · Visningar: 260
Oj! Stack du dit ikväll? Det var ju en fin bild med sussande anka. Fast var är vattnet? Hur som helst, bollen är din!
 
Här kommer en litet svårare bild...

Lycka till... Om ni tycker det behövs en ledtråd, så får ni säga till!


/Patrik
 

Bilagor

  • nytavling1.jpg
    nytavling1.jpg
    56.6 KB · Visningar: 259
Misstänker Brunnsparken i Ramlösa

// Anders
 

Bilagor

  • ramlös---brunnsparken-(5).jpg
    ramlös---brunnsparken-(5).jpg
    31 KB · Visningar: 247
...och hur tusan ska jag hinna köra från Nyvång för att vara med i ert tempo??? Visserligen har jag turbo, men ändå...
 
Då kommer en kluring att suga på, får se om någon kan lösa denna...... om inte har jag en ledtrådsbild på lager... he he

// Anders
 

Bilagor

  • dscf1186.jpg
    dscf1186.jpg
    37.3 KB · Visningar: 216
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.