Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Utmaning - Göteborg
- Trådstartare jakob
- Start datum
millimeter
Aktiv medlem
Ja, det var vid botaniska i höstas. Kör på
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Ja! Vet vart den är tagen...dags att rota bland mina mappar för att se om jag hittar en bild från stället.
Edit: Hittade ingen bild . Men räcker det med att säga att det man ser i bakgrunden är Götaälvbron och förmodligen är bilden tagen vid lilla bommen/hamntorget, om inte så är bilden tagen på andra sidan bron.
Edit: Hittade ingen bild . Men räcker det med att säga att det man ser i bakgrunden är Götaälvbron och förmodligen är bilden tagen vid lilla bommen/hamntorget, om inte så är bilden tagen på andra sidan bron.
Senast ändrad:
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Jo det är det läppstiftet ligger på, hamntorget/lilla bommen (nästan). Men, vem får rätt svar? Eller krävs en bild också?
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Jepp!
Jörgen: upp med en bild.
Jörgen: upp med en bild.
Bananafroggyboy
Aktiv medlem
Bananafroggyboy
Aktiv medlem
Bananafroggyboy
Aktiv medlem
WaterMelonMan
Aktiv medlem
Bananafroggyboy
Aktiv medlem
Nope... Inte rätt... Min ledtråd får väl bli då att den gissningen är på fel sida älven!
millimeter
Aktiv medlem
Bananafroggyboy skrev:
Nope... Inte rätt... Min ledtråd får väl bli då att den gissningen är på fel sida älven!
Kan det vara nere vid Läppstiftet? Jag har för mig att det finns en sån där träbrygga där. Alltså där barken Viking ligger.