Annons

Utmaning - Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tycker det är synd att tråden har dött så jag försöker mig på VM i trådlyft.

Vad tror ni om den här bilden?
 

Bilagor

  • p4087252.jpg
    p4087252.jpg
    21.2 KB · Visningar: 196
Vallgraven vid drottningtorget :)

Jag har bilder, men jag måste scanna dem, så jag frå göra det ikväll. Om nån vill lägga ut en ny bild innan så är det okej, bara tråden vaknar!
 
millimeter skrev:
Nänä, inte vid kungsportsplatsen. Men det passerar spårvagnar utanför.

Okej det går segt, jag ger svaret nu: det är vid grönsakstorget, minns inte kaféets namn.

Ska försöka hitta en annan bra bild, men någon annan får gärna ta vid.
 
Ja, jag började fundera på om det inte var Kungshöjd i bakgrunden.

Nästa blir nog inte heller så enkel...
 

Bilagor

  • _mg_1795mini.jpg
    _mg_1795mini.jpg
    97.6 KB · Visningar: 165
Najs. Jag kontrar med en annan bild som väl är ganska enkel men jag har en förhoppning om att någon kanske kan orka knäppa en liknande bild. Lite svårt med taket på p-hus...
 

Bilagor

  • img_5347.jpg
    img_5347.jpg
    56.3 KB · Visningar: 158
Najs! Det känns som en plats där många göteborgare går förbi varje dag så det borde vara ganska lätt för er att knäppa en bild där ;)
 
sjohan skrev:
Najs. Jag kontrar med en annan bild som väl är ganska enkel men jag har en förhoppning om att någon kanske kan orka knäppa en liknande bild. Lite svårt med taket på p-hus...
Jag vet var det är men jag har lite svårt att ta en liknande bild, jag bor 80mil från Göteborg =(
 
Jag tror att tråden delvis dog ut därför att det var så omständligt att ta en ny likadan bild. Därför täner jag att man kan bara ge ett svar istället, även om det såklart alltid är roligare att se det i bilder.
 
Bilden är tagen från trädgårdföreningen mot hållplatsen kungsportsplatsen/berså bar

Tänkte att jag skulle lagt upp en bild oxå men vågade inte dra fram kameran då klientelet runt mig inte var pålitligt :(
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.