Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Utmaning - Göteborg
- Trådstartare jakob
- Start datum
millimeter
Aktiv medlem
Vallgraven vid drottningtorget
Jag har bilder, men jag måste scanna dem, så jag frå göra det ikväll. Om nån vill lägga ut en ny bild innan så är det okej, bara tråden vaknar!
Jag har bilder, men jag måste scanna dem, så jag frå göra det ikväll. Om nån vill lägga ut en ny bild innan så är det okej, bara tråden vaknar!
millimeter
Aktiv medlem
Sorry jag missade igår, glömde lägga upp bilden. Men i eftermiddag så. Jag svär.
millimeter
Aktiv medlem
millimeter
Aktiv medlem
Emil-G skrev:
Det gula caféet vid Kopparmärra, Cappuccino eller vad det nu heter...
Nänä, inte vid kungsportsplatsen. Men det passerar spårvagnar utanför.
millimeter
Aktiv medlem
millimeter skrev:
Nänä, inte vid kungsportsplatsen. Men det passerar spårvagnar utanför.
Okej det går segt, jag ger svaret nu: det är vid grönsakstorget, minns inte kaféets namn.
Ska försöka hitta en annan bra bild, men någon annan får gärna ta vid.
Emil-G
Aktiv medlem
Fasen, var det så enkelt? Jag kanske borde ha beskuret den lite så det bara var p-platserna som syntes...sjohan skrev:
Jag tänker p-hus nordstan...
Sonnar
Aktiv medlem
WaterMelonMan skrev:
Lägger upp en ny bild direkt, utan att vänta på godkännande =)
Den här borde de flesta också veta var den är tagen.
Mellan femman o lilla bommen. Gångtunneln alltså!!
Emil-G
Aktiv medlem
Jag vet var det är men jag har lite svårt att ta en liknande bild, jag bor 80mil från Göteborg =(sjohan skrev:
Najs. Jag kontrar med en annan bild som väl är ganska enkel men jag har en förhoppning om att någon kanske kan orka knäppa en liknande bild. Lite svårt med taket på p-hus...
millimeter
Aktiv medlem
Jag tror att tråden delvis dog ut därför att det var så omständligt att ta en ny likadan bild. Därför täner jag att man kan bara ge ett svar istället, även om det såklart alltid är roligare att se det i bilder.