Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning - Borås
- Trådstartare Bluedude
- Start datum
SirPeter
Aktiv medlem
macmolarin
Aktiv medlem
SirPeter skrev:
Som ledtråd kan nämnas att byggnaden är ett hus där det har funnits en massa mjölkprodukter tidigare. Nu är det mer studier i huset.
Är det fortfarande studier? Cernera köpte det för ett tag sedan och ska bygga hotell av det. Själv brukade jag hittas på plan fem då det begav sig...
internetklas
Avslutat medlemskap
Typiskt!
Nu när jag hittat en kul utmaning, då har sambon åkt till USA med alla kameror
Vart fanns förresten den där runda saken som stod i vatten där man skulle klättra upp på en mur? -enda bilden jag inte kände igen, synd att jag inte hittade tråden tidigare.
Nu när jag hittat en kul utmaning, då har sambon åkt till USA med alla kameror
Vart fanns förresten den där runda saken som stod i vatten där man skulle klättra upp på en mur? -enda bilden jag inte kände igen, synd att jag inte hittade tråden tidigare.
SirPeter
Aktiv medlem
Vilken runda sak menar du?
Om det är den här du menar http://www.fotosidan.se/forum/attachment.php?s=&postid=494117
så finns den utanför "bananhuset" som ligger vid polishuset. Jag stod på den sidan som huset ligger och hade klättrat upp på en mur för att få den vinkeln.
Om det är den här du menar http://www.fotosidan.se/forum/attachment.php?s=&postid=494117
så finns den utanför "bananhuset" som ligger vid polishuset. Jag stod på den sidan som huset ligger och hade klättrat upp på en mur för att få den vinkeln.
internetklas
Avslutat medlemskap
Jajamen den menade jag, tänk vad man missar saker när man bara åker omkring i en bil.
internetklas
Avslutat medlemskap
internetklas
Avslutat medlemskap
SirPeter
Aktiv medlem
Det stämmer ja. Det står även ovanför den bild som Klas postade.Bluedude skrev:
Statyn ovan var Bergsäterskolan va? (alltså inte den nya utmaningen utan den på kvinnan) Borde jag ha känt igen då jag gick ekonomisk linje där. Men men
internetklas
Avslutat medlemskap