Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning - Borås

Produkter
(logga in för att koppla)
Här kommer min bild. Fick vinkeln lite fel men den e ok i alla fall va?
 

Bilagor

  • staty2.jpg
    staty2.jpg
    43.5 KB · Visningar: 457
Här kommer bilden på statyn utanför teateringången. Dock tagen i regn precis nyss.
 

Bilagor

  • teatern.jpg
    teatern.jpg
    16 KB · Visningar: 449
Har varit bortrest en vecka men är nu tillbaka i stan igen. Visste redan innan jag åkte vart statyn fanns men hade inte tid att gå dit och ta en bild. Eftersom ingen annan varit där senaste veckan har jag fotat den idag.

Den finns utanför Bäckängsgymnasiets entré
 

Bilagor

  • staty.jpg
    staty.jpg
    43.2 KB · Visningar: 430
Jag vet var den finns men tänker medvetet vänta ett par dagar för att få lite fler aktiva i tråden. ;)
Vore kul om det kunde komma hit lite fler personer från Borås så det blev lite tuffare utmaningar. Som det är nu vågar ju ingen lägga upp någon av det svårare slaget just för att vi inte är så många. Ta hit era vänner vettja. :D
 
jag försöker sprida utmaningen så gott jag kan men det e inte lätt ;) uppmanar alla er andra som kikar i tråden att tala om för de andra fotointresserade ni känner att tråden finns.
 
Jag antar att det är densamma statyn det här även om det var annan flagga på stången idag :)
 

Bilagor

  • foto.jpg
    foto.jpg
    24.5 KB · Visningar: 397
visst var det rätt staty utanför stadshuset. eller rättare sagt det är ju bara en del av statyn... :) egentligen är det ju ett helt gäng människor som står å lyssnar på mannen på stolen också men det syns inte pga den vinkel jag valde.

kul att se nya namn på utmaningen :D
 
Då jag hade ett ärende i närheten tänkte jag passa på å fota den senaste utmaningen. Visst gjorde jag det men precis innan jag kom fram satte regnet igång så det blev en mörk, dyster å våt bild. Stod med kameran inlindad i en plastpåse.
 

Bilagor

  • regnar.jpg
    regnar.jpg
    27.4 KB · Visningar: 501
Tänkte fördriva lite tid på stan genom att leta efter balkongen och gick runt och runt.. tills jag kände för att ge upp och vad ser man just då i det ögonblicket, jo, sagda balkong vid Gallerix, haha. Ibland är man bra blind :)
 

Bilagor

  • foto1.jpg
    foto1.jpg
    36.8 KB · Visningar: 489
Tiden rinner iväg. Snart har det gått två veckor. Någon som hinner ut med en bild eller skall jag byta på onsdag?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.