Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning - Borås
- Trådstartare Bluedude
- Start datum
SirPeter
Aktiv medlem
Hehe, det är en flicka iofs men.internetklas skrev:
Den här lille killen stod och frös i regnet längst ner i hörnet på busstorget och tittade ut mot viskan
internetklas
Avslutat medlemskap
Linda H skrev:
Oj ursäkta, glömde skriva vart jag hittade den Riktigt att den finns vid sjukhuset. Tror det är den nya helikopterplattan...
Det stämmer, det är den nya helikopterplattan!
Snart har vi nog tillräckligt med material här för att kunna skicka hela tråden till Mecka reklambyrå nästa gång de ska göra en kampanj för borås ;-)
internetklas
Avslutat medlemskap
internetklas
Avslutat medlemskap
SirPeter
Aktiv medlem
Skylten är Utbildningscentrums ja men just det huset står tomt just nu så skylten skall väl snart plockas ner. Utbildningscentrum ligger på Risängsgatan strax bakom detta hus (bakom Halens).internetklas skrev:
Det heter fortfarande Utbildningscentrum eller? Ligger ovanför Byttorps vägport i alla fall.
Linda H
Medlem
Vet inte hur många gånger man har passerat detta stället utan att lägga märke till det. Roliga är att jag hade helt andra idéer på vart jag skulle hitta denna utmaningen och var i Knalleland av en slump... Skulle in på Intersport och tittar upp... Ja men!!!??? Så det var bara till att hämta kameran som låg i bilen
Fönstret och ljuskronan finns i ingången till Knalleland.
Fönstret och ljuskronan finns i ingången till Knalleland.
Bilagor
internetklas
Avslutat medlemskap
internetklas
Avslutat medlemskap