Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning - Borås

Produkter
(logga in för att koppla)
oki skall ge mig ut i eftermiddag å se vad jag kan hitta. gillar utmaningar å ger inte upp utan hur lätt som helst ;)

Det är väl egentligen lite av hela grejen att hitta varifrån ett kort är taget. Åtminstone så exakt det går.

Ok. Men just nu är jag nere i Blekinge på semester... Så det får bli någon annans jobb.

Ses på träffen om jag kommer ihåg. Är det bara Canonister eller blir det vettigt folk också? ;)

Försökte maila dig Peter men av nån anledning ville inte mailet nå fram. Skall försöka komma på träffen men lovar inget 100% ännu.

Har ej hunnit ut å leta efter utmaningen idag men skall iväg i morgon i stället.

Som jag fick leta innan jag hittade rätt ställe. Ändå passerar jag skolgatan ofta men har inte haft en tanke på att det var där.

Ger mig ut och tar en bild till nästa utmaning. Tillbaka om en liten stund igen och lägger ut den då.

Bilagor

• skolgatan.jpg
    skolgatan.jpg
    44 KB · Visningar: 507
Haha, du var för lat för att klättra upp på muren Frank. :D
Jag vet var ditt kort är taget tror jag, Skall försöka ta mig dit med nya kameran i morgon om jag kan.

Så tar vi nästa utmaning som nog är ganska lätt förmodar jag. ;)

Bilagor

• utmaning.jpg
    utmaning.jpg
    14.4 KB · Visningar: 480
Sådärja, då har man fixat det. Dock fanns det ingen text i gruset när jag fotade men det syns i alla fall att det är samma motiv.

Bilagor

• utantext.jpg
    utantext.jpg
    33.2 KB · Visningar: 469
Funderade ett tag på hur svår utmaning man skulle våga lägga upp. I vilket fall så blir det den här:

Bilagor

• thedragon.jpg
    thedragon.jpg
    47.8 KB · Visningar: 470
Jag har mina aningar om var den där är tagen. Skall kolla så fort jag kan. ;)

Tänkte mest passa på att påminna om morgondagen på BA så att ni inte glömmer av det. Jag misstänker att vi känner igen varandra ganska lätt eftersom vi har med kamerorna, fråga i baren annars. :)
Hoppas vi ses där. ca. 18:00 och framåt.

Här kommer bilden som är tagen på figuren på Rådhusets trappa.

Bilagor

• radhuset.jpg
    radhuset.jpg
    13.3 KB · Visningar: 486
Hoppas ni har kul på pubben i kväll. Jag e förhindrad då jag ligger mitt i en skillsmässa och dessvärre flyttar ut ur huset idag. Hoppas det blir fler tillfällen. Glöm inte lämna rapport.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar