Karlington
Aktiv medlem
Tänkte bara...
... meddela att jag hakar på er stora grabbar och tejer! Om det är ok dvs?
... meddela att jag hakar på er stora grabbar och tejer! Om det är ok dvs?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag fixade det utan eran hjälp Kanske i minsta laget den jag köpte, men den som vill pilla på eget svart tyg kan nog hitta något mer exakt på Buttericks..Liax skrev:
/Joakim - som förtvivlat letar efter en mexikanarehatt!
Svårt att blåtona digitala bilder annars väl?Estethia skrev:
eftersom min modell inte röker så hoppas jag det är okej att montera in rök i ps...
och blå-tona gör jag nog oxå i ps.
lotelo skrev:
Svårt att blåtona digitala bilder annars väl?
/Lotta *tvingade modellen under hot att röka*
lotelo skrev:
Svårt att blåtona digitala bilder annars väl?
/Lotta *tvingade modellen under hot att röka*
Karlington skrev:
Är det inte bara att ställa in vitbalansen mot ett blått papper? Det borde väl funka?
Hörrudu, nu har jag sminkat, shoppat allt utom växt (t o m örhänge), tvingat modellen att ta hål i rätt öra, att röka, plåtat och tipsat er om hattbutik. Godkänn nu min annorlunda ickeväxt som surrogat så ska ni få en helt omanipulerad bild tonad utanför datorn med äkta rök...Liax skrev:
Så att ta vilka bilder som helst och montera ihop går jag inte med på,
Estethia skrev:
då blir allt gult istället...
bättre att göra tvärtom och hitta rätt gul på papperet isf.
fast eftersom man redan tar bilden i färg så kommer bilden inte bli en blåtonad s/v bild, utan en färgbild med extremt mycket blåstick. ;o)
Karlington skrev:
Ja du ska ju alltid vara så jäkla märkvärdig!! *kollar argt på Christel* Haha nä jag bara skoja! Du är min idol!
Fast jag kom dock på nu när du säger det att det inte funkar att ställa in vitbalansen mot blått om man vill ha blått! *känner mig korkad*
//Karl