Kanske inte många äldre kvinnor vill visa upp sig på bild för de har inte samma behov som de unga? eller kanske för att de VET att det kommer att få kommentarer "men villken äcklig kropp" "kolla hängpattarna" etc, och ingen vill väl höra något sådant elakt när man varit snäll och gått med på att fotograferas. Hur många "erotiska" bilder med mer "frodiga och äldre" damer har inte fått småspydiga kommentarer? Dessutom är det tydligen "fult" att åldras idag, det är därför det dras och slits och lyfts hit och dit så fort första rynkan dagas. Sedan är det väl så att dagens äldre kvinnor ändå kanske inte hade inmatats varje dag i media att kvinnan skall vara en sexbomb vars enda syfte är att vara en ögonfröjd för männen?
Nakenfoto idag anses ännu lite som "tabu", men jag tror att inom max 10 år kommer ingen att orka lyfta på ögonbrynen. Mtv har förvandlas till någon slags erotik-kanal för varje gång jag zappar förbi där får man antagligen en röv eller ett par bröst i ansiktet, eller så kikar någon kåt brud på en och försöker mima till låten som producenten skrivit och den "feta alt fula" tjejjen sjungit. Och ibland står det någon inoljad kille med rutor på magen och försöker se ledsen ut med sina ögonbryn. Förr behövde sångerskan/sångaren inte vara "attraktiv", men det var ett stort plus. Hur många "oattraktiva" marionettband visas idag i media?
Sensmoral: är du oattraktiv artist kommer "ingen" att köpa din skiva, fotar du en "oatraktiv/ointressant" modell vill ingen se din bild, i det hela stora.
Sex, sex, sex överallt. Tänk ändå att inte alltför längesedan var det vågat att ha kjol som räkte lite ÖVER knäet.
Dock tycker jag inte att fs har lika stort inflöde på naket som på usefilm, och faktiskt så behöver man ju inte titta, men jag tycker att om folk störs av nakenfoto att man kan be fotosidan om en liten ruta där man kan klicka i att man inte vill se "naket/erotiskt" material. Jag har själv valt den funktionen på usefilm, för jag har inget behov av att titta på nakna människor, eftersom tyvärr 95% av det som läggs upp är uppenbart snusk.