Ja det låter lovande förstås, har väl hänt en del även med röst funktionen, tidigare har väl testare grymtat över en del krångel. Har en röst funktion i min gamla Volvo från 2012, man fick träna in för igenkänning osv, den var inte helt stabilt då den frågade om rätt så ofta vad jag sa, så den slutade jag med ganska så fort.
ja StenÅke du växte upp med en Farsa som byggde en egen TV så där finns fina gener för att joxa med dagens teknik. Min gamla Panasonic från 2013 är en smart TV, så i början fick jag in del från SVT, bland annat den gamla arkiv delen som var intressant, då blev det gamla formatet med en bild i mitten som samtidigt inte var så där värst i kvalitet, men som sagt det var bökigt osmidigt att söka, och numera fungerar det inte alls längre.
Tycker mig nyligen läst att Chromecast och dylika kommer att försvinna framöver, vet inte riktigt vad som händer där. Har så jäkla bra lösning sedan länge med en modul som man köpte för 350 kr i närmaste TV affär, där stoppar jag in ett kort från ett Boxer Abonnemang, som jag sedan bara flyttar kortet till extra TV:n i sovrummet, sändningen går genom det gamla antenn systemet och genom antennkabeln till TV:n. men det skall försvinna och ersättas av någon hubb till TV:n.