Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Titta Det Snöar!
- Trådstartare Graal
- Start datum
Bossebarrskog
Aktiv medlem
Vad hemskt!!!!!
Hade varit bättre med 22 grader varmt och sol...
Jörgen
Hade varit bättre med 22 grader varmt och sol...
Jörgen
Osquar
Aktiv medlem
Jaha...då var det dax att dra till Neotropikerna igen. Snö och kyla är inte min grej...
Dessutom blir det väl ett stökande med att undvika kondensbildning i de digitala underverken, när man springer ut och in i bilen och plåtar. Hur löser Ni det?
Med mitt analoga kit så har jag aldrig haft några problem med att förekommande kondens har stört funktionen i kameran. Men hur pass bra rustade är dagens diggi-kit?
Fridens
Oscar
Dessutom blir det väl ett stökande med att undvika kondensbildning i de digitala underverken, när man springer ut och in i bilen och plåtar. Hur löser Ni det?
Med mitt analoga kit så har jag aldrig haft några problem med att förekommande kondens har stört funktionen i kameran. Men hur pass bra rustade är dagens diggi-kit?
Fridens
Oscar
david-feldt
Aktiv medlem
Jag vet vad jag skall göra denna vinter: Undvika att hoppa över snövallar och landa på isfläckar, så att benet bryts. Det var inget roligt att ligga på sjukhus på Nyårsafton..
/David
/David
skogsbaronen
Aktiv medlem
Inatt skall ju ett snöoväder planeras dra över stockholmstrakten. Kulingvarning och minst 10cm snö utlovas. Man kan inte göra annat än att njuta
sagan
Avslutat medlemskap
Har inte haft några som helst problem med det, inte ens vid -30.Osquar skrev:
Jaha...då var det dax att dra till Neotropikerna igen. Snö och kyla är inte min grej...
Fridens
Oscar
SmurfMolly
Aktiv medlem
Ja ja ja ja!! Vinterdäcken är på sen länge, vantar finns och sinnet är sååååååå inne på maaaaaassa snö NUUUU! Spara lite till oss här uppe!!
/Malin - kan knappt vänta...
/Malin - kan knappt vänta...
Linmajon
Aktiv medlem
Inga som helst problem med dagens digitalkameror. Kanske tom. mindre problem än med de analoga. Visst blir det imma överallt om den kommer inomhus och är riktigt kall. Man låter bara prylarna ligga ett par timmar i stängd kameraväska så går det finfint.Osquar skrev:
Fridens
Oscar
Bara en sån sak som att slippa byta film stup-i-ett utomhus är en befrielse...
RolandM
Aktiv medlem
Snön faller och vi med den...Det snöar utanför fönstret mitt och snön ligger kvar och det syns spår av fordon i den. Tar med kameran till jo´bbe i morgon,. det lär bli kaos i trafiken. Vinter i år igen och så annorlunda bilen beter sig, attans väghållare att inte ha torkat vägarna rena...