Annons

Titta Det Snöar!

Produkter
(logga in för att koppla)

Graal

Avslutat medlemskap
Äntligen snö i söder! Nu får man ny inspiration, men ligger den kvar till helgen?

Bilagor

• pict0097.jpg
    pict0097.jpg
    30.6 KB · Visningar: 1,892
Jaha...då var det dax att dra till Neotropikerna igen. Snö och kyla är inte min grej...

Dessutom blir det väl ett stökande med att undvika kondensbildning i de digitala underverken, när man springer ut och in i bilen och plåtar. Hur löser Ni det?

Med mitt analoga kit så har jag aldrig haft några problem med att förekommande kondens har stört funktionen i kameran. Men hur pass bra rustade är dagens diggi-kit?

Fridens
Oscar

Jag vet vad jag skall göra denna vinter: Undvika att hoppa över snövallar och landa på isfläckar, så att benet bryts. Det var inget roligt att ligga på sjukhus på Nyårsafton..

/David

Inatt skall ju ett snöoväder planeras dra över stockholmstrakten. Kulingvarning och minst 10cm snö utlovas. Man kan inte göra annat än att njuta :)

Osquar skrev:
Jaha...då var det dax att dra till Neotropikerna igen. Snö och kyla är inte min grej...

Dessutom blir det väl ett stökande med att undvika kondensbildning i de digitala underverken, när man springer ut och in i bilen och plåtar. Hur löser Ni det?

Med mitt analoga kit så har jag aldrig haft några problem med att förekommande kondens har stört funktionen i kameran. Men hur pass bra rustade är dagens diggi-kit?

Fridens
Oscar
Har inte haft några som helst problem med det, inte ens vid -30.

Så sant..
Här snöar det oxå. Dags att lägga på vinterdäcken nu då.. suck..
(Oskarshamn, Småland)
/ Daniel

Ja ja ja ja!! Vinterdäcken är på sen länge, vantar finns och sinnet är sååååååå inne på maaaaaassa snö NUUUU! Spara lite till oss här uppe!!

/Malin - kan knappt vänta...

Örebro är duktigt vitt oxå! Blir till att skotta i morgon bitti. Bytte till vinterdäck i eftermiddags så det var ju defenetivt i sista minuten (som vanligt).

Ladda för vinterbilder!!!

Osquar skrev:

Fridens
Oscar
Inga som helst problem med dagens digitalkameror. Kanske tom. mindre problem än med de analoga. Visst blir det imma överallt om den kommer inomhus och är riktigt kall. Man låter bara prylarna ligga ett par timmar i stängd kameraväska så går det finfint.
Bara en sån sak som att slippa byta film stup-i-ett utomhus är en befrielse...

Snön faller och vi med den...Det snöar utanför fönstret mitt och snön ligger kvar och det syns spår av fordon i den. Tar med kameran till jo´bbe i morgon,. det lär bli kaos i trafiken. Vinter i år igen och så annorlunda bilen beter sig, attans väghållare att inte ha torkat vägarna rena...

ja det är tillome snö ute i Bro, som lyckas dölja våran stökiga, uppgrävda och slarvigt igenskottade trädgård lite snyggt! :eek:D

ANNONS