Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
får man då bara fråga vad det var som inte vaar sammanhållande i mina tre bilder då??? menar det var samma moniment bakom med en frost bildf i mitten!. tack iaf..
 
Helena, det som gjorde dina bilder så dåliga var den sunkiga kvalitén. Hade du inte komprimerat dem så hårt hade det kanske gått att se vad de föreställde och då kanske man hade sett tanken bakom bilderna. Som det var nu gick det knappt att se något alls för att bilden var pytteliten och grynig. Förlåt, vill inte hacka ner på dig men du frågade och då svarar jag. Jag tror på att vara ärlig.

//Maria
 
Alltså hallååååå!!!

Kan inte alla lägga av nu och sitta här och klaga på bilder som är tagna och texter som är skrivna?!?!?! Gjort är gjort!

Jag personligen har ledsnat på att få mail om att det kommit nya inlägg i den här diskussion och när man kollar in här så är det bara "gnäll och bråk"!

Låt allt det gamla vara nu och invänta nya fina bilder och roliga texter!!!!!

Låt Bosse få fortsätta sin resa nu och så väntar jag med spänning på att han ska komma hem till mig *ler*
 
Hej Maria....
Jag kan förstå att det inte e lätt alltid att kanske använada sig av rätt uttryk eller så... jag e inte als bra på det alla ggr iheller. men det e gammalt och glömt! tycker att vi går vidare. Kvaliten blev dålig när jag sparade om mitt lilla project i PH.. i slutet kan man välja kvalitet och sagt och gjort men tyvärr bler det för låg bildkvalitet!.... Hoppa satt du annars har det bra och att när Bosse kommer till dig , att du lyckas bra med dina bilder..
 
Dodgersgal skrev:
Hej Maria....
Jag kan förstå att det inte e lätt alltid att kanske använada sig av rätt uttryk eller så... jag e inte als bra på det alla ggr iheller. men det e gammalt och glömt! tycker att vi går vidare. Kvaliten blev dålig när jag sparade om mitt lilla project i PH.. i slutet kan man välja kvalitet och sagt och gjort men tyvärr bler det för låg bildkvalitet!.... Hoppa satt du annars har det bra och att när Bosse kommer till dig , att du lyckas bra med dina bilder..

Sånt kan hända den bäste. Synd bara att du inte hade kvar originalbilderna bara annars kunde ju Anders hjälpt dig. Ha en bra dag. :)
 
Hur går det Rolf?

Hej Rolf,
hur går det med Bosse-fotandet, nu är man ju näst på tur, så bildidéerna börjar ju snurra i huvet...

/johan
 
Hej Johan!

Ännu har Bosse inte dykt upp hos mig. Han ligger kanske och väntar på posten men ännu har jag inte fått någon avi.

Jag skulle vilja fotografera honom när det är ljust, dvs nästa helg eftersom jag jobbar men jag siktar på att skicka honom vidare senast en vecka efter att jag har fått honom.

/Rolf
 
roffe88 skrev:
Hej Johan!

Ännu har Bosse inte dykt upp hos mig. Han ligger kanske och väntar på posten men ännu har jag inte fått någon avi.

Jag skulle vilja fotografera honom när det är ljust, dvs nästa helg eftersom jag jobbar men jag siktar på att skicka honom vidare senast en vecka efter att jag har fått honom.

/Rolf

Kan ju sæga f.o.m den 5 Dec kommer inte solen pasera horizonten hær i lofoten så det koommer ju blir lite specielt. Vælldigt blått och røda færger...
 
färger

Men vad kul att du kommer kunns ta så vackra bilder... Jag e lite avensjuk på dig!... fniss.. Hoppas att du har det bra annars..
 
Bosse i Malmö

Igår hämtade jag ut Bosse efter ett dygn på posten. Han börjar bli lite skitig vår käre björn...

Nu hoppas jag på fint väder i helgen, skickar vidare honom i början på nästa vecka.

/Rolf
 
skitig Bosse

Kanske e det någon som kan kasta han till ((ducshen)) Tvätten så han e lite renare... Han ska ju trots allt resa i totalt 60 veckoer.. En tanke bara om det är någon som känner att de har tid och Lust...
Hoppasa att ni som e kvar på listan har det bra eran vecka...

MvH Helena Karlsson
 
Håller med Helena.
Vore nog en bra idé att tvätta honom.
Han kommer nog behöva det både en och två gånger under resans lopp. :)
 
Väntar med spänning på fler bilder.
Bosse är hos nr 16 på listan va?
Det är 12 bilder i poolen, 2 missöden, det är 14...då saknas det 1½ bild....*väntar*
Åh den halva kommer av att nr 16 kanske inte haft honom en vecka och hunnit ta sin bild än... så då är det ½ bild tills Bosse är på väg igen. *fniss*

Den som väntar på något gott...*s*
 
Då är Bosse på väg igen, denna gången till Johan i Huddinge. Han går med posten idag så han bör vara framme innan helgen.

Jag har en bild där hemma som förhoppningsvis kommer upp ikväll. Bosse och jag var iväg och kollade på ett ganska omskrivet bygge, någon som har en bra gissning innan bilden kommer upp?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.