ANNONS
Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Bosse är filmstjärna!

Hej alla!

Har någon sett Br's jul reklam?
Den där tomten ramlar o behöver hjälp o dela ut paket?

Vem är det som ställer upp bla....BOSSE!

Han är filmstjärna nu oxå och inte 'bara' en väldigt resvan kille!

...snacka kändis!

haha...


Hoppas att alla har det bra!

//Mange
 
Härligt!

Hur går det för Bosse då, sitter han bara framför TV-rutan och beundrar sina skådespelartalanger, eller håller han på att packa sitt lilla resepaket?
 
NU har jag också sett BR-reklamen, jisses!!
Han är ju ute och flyger i tomtens släde, jag som trodde han var höjdrädd...
 
Vad händer med Bosse?

Är det bara jag som är orolig för vår gule vän? Var är han och vad gör han (när han inte äter)? Skicka en lugnande rapport, du som har honom!
 
Var är Bosse nu?

Hej
Håller med Tom... det var länge sen man hörde något från Bosse... 5 november för att vara exakt... Vem har honom nu? Står det still igen eller vad händer egentligen?
 
Hejsan allihopa!

Vad är det som händer med Bosse??
Vart är alla bilder på Bosses resa?

Vart är han någonstans??
Hmm får väl trösta med att jag redan haft Bosse!!
MEN synd om alla som ska Bosse...

Jag har nu med sett reklamen från BR.

Ha det bra allihopa idag, för här snöar det igen!
 
musslan skrev:


Jag har nu med sett reklamen från BR.

Ha det bra allihopa idag, för här snöar det igen!

Har också sett reklamen, synd att de tagit bort namnet på hans tröja bara. :)
Här snöar det massor, har gjort hela natten...visst är det underbart. :)
 
kan också meddela att det ossanolika med snö i södra skåne har inträffat =)

fint med snö, allting blir ljust och fint, men det var inte så kul att cykla till jobbet i motvind idag då man har glasögon. hmm kanske skulle ta fram skidglasögonen.. hade nog funkat fint, men antagligen skulle man sett fånig ut =)
 
Hej på er!

Jag har nyss skickat iväg ett mail till Magnus för att kolla om han vet vart Bosse tagit vägen!

Tycker det är synd om er alla som inte hunnit ha honom än!!!

Var vi inte överens om allihopa att så fort man har tagit emot Bosse och sedan skickat iväg honom, skulle skriva och berätta det?!

Jaja..alla ni som inte haft honom....Lycka till

Marie
 
Hej alla!

Hur har ni alla det?
Förutom att ni verkar vara oroade....?=)

Fick ett mail av Marie, nästan ett rop på hjälp...haha!

Så här ligger det till...
Sofia har bett mig om adressen till Daniel S, va förra veckan tror jag.
Efter det har jag inte hört något!
Jag ANTAR att hon har skickat honom, men....det har ju varit tyst från Daniel...lite mysko!
Men jag drar ett mail till dom båda och kollar upp saker o ting!

Jag återkommer med besked...
Försök sova lite nu....Bosse will be back! =)

Ha det gott

/Mange
 
VAR LUGNA!!!!

Bosse har landat hos mig idag och kommer att fara vidare om någon dag.. ( så fort jag har lyckats fått han att sluta äta och lämnat tillbax fjärrkontrollen till tv:n.

Hade lite problems med min inetkoppling i helgen så jag har inte kunnat kommit in å skrivit tidigare.... Sorry alla oroliga..

Bosse hälsar..

/Daniel

... NEJ BOSSE!! Det var MIN kvällsmat!!!! *springer för att rädda det som räddas kan*
 
Måste säga att jag är ganska besviken på en del av de som hittills haft Bosse.
Avtalet var max 1 vecka/person... Ändå händer det att folk behåller honom både 2 och 3 veckor... Ingen som tänker på de som står efter er i kön??

Ni som skött Er, det finns ju faktiskt sånna med, behöver inte ta åt Er av kritiken. Ni som behöver det vet själva vilka Ni är.

Hoppas verkligen att folk kommer skärpa till sig framöver annars ser jag själv fram emot att få se Bosse någon gång 2007.
 
Håller med, tyckte det fungerade mkt bättre med Karlsson (+ att det är lite väl tramsiga inlägg/kommentarer).
 
Då visar vi som är kvar på listan vart skåpet ska stå.

Ingen idé att blicka bakåt. Vi ser till att göra resten av resan bättre än tidigare resor.
 
Hej alla!!
jag tycker nog oxå att resan går sakta och det kommer inte upp så många bilder som det skulle vara heller.
Var är dom?
Karlssonresan gick väl inte så bra den heller egentligen, han försvann ju flera ggr. och nu tror jag det är G igen men den resan har pågått länge.
Jag tycker alla ska skärpa sig lite med tiden, för har man anmält sig ska man ta på sig ansvaret och följa reglerna, det är min åsikt!
Önskar alla en trevlig advent!
lena
 
Miltona skrev:
Jag tycker alla ska skärpa sig lite med tiden, för har man anmält sig ska man ta på sig ansvaret och följa reglerna, det är min åsikt!

Kan inte göra mer än hålla med!

Nu ser vi som är kvar på listab till att visa de andra att vi är mycket bättre. Vi kan ju inte stta här och gnälla och sen vara likadana själva? Eller? :)

Och jag får hålla med Anders om inlägg/kommentarer... sen när är Bosse något annat än en nalle som reser runt?
Ena stunden skriver "Bosse" inlägg som e normal människa fast det är en massa trams runt omkring, i nästa kan han inte varesig prata ren svenska eller stava för fem öre... Det är ingen 3-åring vi skickar runt!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.