Pippo
Aktiv medlem
Men jag har inte på nått sätt påpekat att bankerna ska utlämna uppgifter till kreti och pleti, bara ta sitt ansvar.
Japp, såg det sedan. Blandade ihop dig med ngn annan och ber om ursäkt för det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men jag har inte på nått sätt påpekat att bankerna ska utlämna uppgifter till kreti och pleti, bara ta sitt ansvar.
Japp, såg det sedan. Blandade ihop dig med ngn annan och ber om ursäkt för det.
Jag snöade in lite på pirattillverkning i alla fall, då jag verkligen gnuggat... [snip]
Är jag ute och seglar?
Men jag hävdar fortfarande att det är en scam. Det är dock inte omöjligt att Peter faktiskt kommer att få sin pryl, för att lugna oss i den här tråden...
Har köpt ett canon ef 24-105mm f/4l is usm och det kom fram som det skulle efter att jag betalat!
Ett svar från deras support i förm:Jag ringde till traderas kundsupport och frågade varför alla annonser från SUPERNICE var borta.
det svaret jag fick var att "det är ett problem med det kontot" dom kunde inte gå in på detaljer om varför eller vad problemet var.
Ett svar från deras support i förm:
Vad gäller "SUPERNICE" så kan jag inte gå in på detaljer om dennes konto.
Det som går att säga är att denne i dagsläget har 100 % positiva omdömen. Två positiva omdömen inkom igår och ett idag.
Vi verifierar medlemmar med personnummer, organisationsnummer och i vissa fall personbevis. Det här är det sättet som vi anser vara det som idag fungerar bäst på Tradera. Även detta företag är verifierat.
Som sagt kan jag inte gå in på detaljer men det jag har sagt är vad jag kan säga.
Ibland hör man talas om pirattillverkade grejer som är tillverkade i samma fabrik som originalen, men det brukar röra sig om något mindre avancerade prylar än digitala systemkameror. Att det fungerar beror på att mycken tillverkning läggs ut på lego och en del fabriker är inte så nogräknade.Seglar vet jag inte, men det är otroligt osannolikt att man pirattvillverkar kameror och objektiv. Det är helt enkelt för dyrt och avancerat. Iallafall om man vill ha det att funka lika bra som originalet (vilket piratkopior ofta gör).
Kontot är fortfarande aktivt, verkar alltså som om de endast har tagit bort annonserna. Vi får väl se om de positiva omdömena fortsätter att komma in eller om det börjar komma några negativa.
http://www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx?ftgnr=3287565
Man kan även se alla avslutade annonser här
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ended=1&alias=SUPERNICE&sort=32
Cirka 100 av auktionerna slutade spvitt jag kan se inte med köp, så cirka 120 affärer borde det vara.17 omdömen totalt och 219 avslutade annonser. Borde inte några fler ha gett omdömen?