Jan af Lisö
Aktiv medlem
Har Supenice skrivit något m Canon's Cashback på sin Canon utrustning ?
Någon som försökt ?
Någon som försökt ?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Menar du att din kommentar på Supernice hemsida blev modererad, eller din kommentar här?Typ två minuter...
Jag hann inte ens skriva här förrän min kommentar var borttagen...
Edit, modererad...
Menar du att din kommentar på Supernice hemsida blev modererad, eller din kommentar här?
Jag kan se enbart två kommentarer på Supernice hemsida, båda skrivna av honom/henne själv (dem själva).
.
Har köpt ett canon ef 24-105mm f/4l is usm och det kom fram som det skulle efter att jag betalat!
Tycker att supernice borde bemöta kritiken och besvara alla frågor som dykt upp här i forumet så löser sig hela den här tråden av sig självt.
Menar du att din kommentar på Supernice hemsida blev modererad, eller din kommentar här?
Jag kan se enbart två kommentarer på Supernice hemsida, båda skrivna av honom/henne själv (dem själva).
.
Undrar just hur mycket pengar som Tradera har i fordringar på SUPERNICE? Någon som kan räkna? Det är väl snudd på ett 6-siffrigt belopp?
Hej,
jag har följt den här tråden snudd på sedan start och eftersom man efterfrågar någon som faktiskt fått sin kamera levererad, skapade jag just ett konto för att bekräfta detta.
La ett bud och vann, Nikon D600 för det blygsamma priset av 9300 kr, precis i min smak (både kamera och pris).
Hej igen!
Som ni märkt har jag inte betalat min vunna auktion, vilket jag tror många andra inte heller gjort? stämmer det?
Jag antar att ni själva förstår på vilka grunder jag (och kanske många andra) valt att inte betala. Det är tyvärr så att oavsett hur gott man vill tro om er så finns det otroligt många saker som talar för att allt skulle vara ett enda stort välorganiserat bedrägeri.
Ni skriver på er hemsida (www.supernice.info) om varför ni nu tagit bort era annonser. Jag antar att detta forum är Fotosidan.se? right? Jag är själv medlem där och har läst större delen av tråden.
Nu är det som så att en moderator har flyttat tråden till kategorin Butiker och leverantörer där även företag är välkomna att delta i diskussionen.
Jag tycker personligen att ni tar det väldigt hårt men jag kan säga att om ni är seriösa med er verksamhet så är det otroligt många som skulle uppskatta er och handla från er till bra priser.
Jag skulle vilja att ni kan delta i diskussionen på Fotosidan och svara på så många frågor som möjligt i tråden bla:
Era priser?
3 års garantin?
Avslutade annonser för ca 1 miljon sek på kort tid?
5 omdömen på billiga varor sedan direkt dyra varor?
Mail-addresser och domäner med konstiga ip-addresser?
borttagna kommentarer från er hemsida?
VARFÖR KAN NI INTE DELA ETT ORGANISATIONS-NUMMER ELLER MOTSVARANDE???
(ursäkta caps, men jag frågade om detta tidigare och hade jag fått ett sådant med i ditt förra svar hade jag med stor sannolikhet då valt att betala. det är fakta.)
Jag vet mycket väl att ni har levererat till en del personer (känner en annan kund bla) men trots detta ger ni numer noll förtroende. Erat andra inlägg på er egen hemsida refereras till som "snyftartikeln" på Fotosidan och det förstår jag. Försöka läsa den ur min synvinkel...
Jag hoppas att ni kan ta till er av kritiken, besvara den, och fortsätta framåt på samma sätt som ni började.
Ni behöver inte svara på det här mailet om ni inte vill göra det. Svara bara på alla frågor på Fotosidans forum.
Med vänliga hälsningar
En potentiell kund som inte fick tillräckligt förtroende för att öppna plånboken