eroko
Aktiv medlem
Smått komiskt blir det när en av dem som bjöd i din auktion hade högsta bud på (vann) en Canon D60 för en vecka sedan! Både och är bäst.......
En Canon D60 alltså. Då är det nog fejk garanterat för nån sån finns ju inte
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Smått komiskt blir det när en av dem som bjöd i din auktion hade högsta bud på (vann) en Canon D60 för en vecka sedan! Både och är bäst.......
Mitt misstag.
Håller tummarna för Piggsvin som gärna får ge info om hur det går.
Som mothugg till Peters svar vill jag bara väcka en tanke:
Låt oss säga att det är en bedragare som bara säljer i Sverige och därför vill blåsa många och kommer över tråden i FS så kan det vara värt att gå lite back på en leverens för att tysta den kritiken för att hinna blåsa andra då nu denna har hunnit få en respit på några dagar. Om nu många som följt tråden tror att det är fritt fram och beställer på en gång hinner ju han/hon få in mycket pengar nu och dra.
Nä, du hade inte alls smashläge, så du missade...Jag var tvungen när jag hade smashläge
Jag håller med dig, jag tror fortfarande att det är en så kallad "Phonzie scam"
produkterna säljs helt enkelt FÖR billigt för att på något sätt kunna vara lönsamt.
Peter; Har du verifierat ditt kollinummer mot Fedexs sida? Dvs, inte bara följt en länk.
Är för övrigt fortfarande helt säker på att det är en scam av modell större. Jag skulle bli glad om jag har fel.
Haha! Det behövs inte. Ditt förlåt är fullt tillräckligt.Jag skäms förlåt. Kom till Stortorget i morgon får ni spotta på mig
Registrerade mig här enbart på grund av (tack vare?) detta ämne som är mycket intressant då en familjemedlem är ute efter nya kameragrejer.
Vi kommer dock inte att handla av denne säljare då det luktar lite för skumt. Även om man får varorna är jag tveksam till att det kommer att vara varor med ordentlig garanti och med köptrygghet. Med detta fibblande med var man befinner sig, och sedan varor som skickas från HongKong skriker det PIRAT!!! lång väg!! Jag har inte något generellt emot pirat. Många billga prylar kan vara minst lika bra i piratvariant, men en sofitikerad kamerautrustning? Nja, jag tror jag avstår!
när det kommer till digitalkameror och objektiv kan jag garantera dig att det inte är pirat prylar.
vi pratar inte om ett par strumpor eller en tshirt här.
Hmmm... Vänner som rest i dessa trakter har erbjudits teknikprylar som _garanterat_ varit pirat. Men vad vet jag...
Än så länge har jag aldrig träffat på en systemkamera med objektiv som är pirat, det krävs ändå en del för att skapa en trovärdig sådan, kompaktkameror och annat är nog inte helt omöjligt, en hel del elektronik så som mobiler är vanligt absolut, listan kan bli lång
när det kommer till digitalkameror och objektiv kan jag garantera dig att det inte är pirat prylar.
vi pratar inte om ett par strumpor eller en tshirt här.