** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Sover

Produkter
(logga in för att koppla)
hepp, nu har jag rotat fram ett par nya bilder..
tycks ha hur mycket sova bilder som helst.. fast bara på bebben då tydligen.. *ler*

Bilagor

• nettis_sova01.jpg
    nettis_sova01.jpg
    22.4 KB · Visningar: 163
..och här har mannen min plåtat mig och bebben när jag är dödstrött och bäsen somnat under matstunden.. ;o)

så! slut på sovabilder från mig...
;o)

Bilagor

• vi_sova.jpg
    vi_sova.jpg
    21.3 KB · Visningar: 160
Vilka härliga bilder !
Roligt att så många har skickat upp bilder...
Jag väntar på den sovande sköldpaddan :)

Sömnigt gäng...

Fina sov-bilder ni visar, och sanningen är ju att barn är lättast att fota när dom sover; Då är dom juh stilla åtminstone!
Mitt bidrag på junior (Northon, snart 3 år.)

Bilagor

• nsov.jpg
    nsov.jpg
    12.7 KB · Visningar: 115
Re: Sömnigt gäng...

izac skrev:
Fina sov-bilder ni visar, och sanningen är ju att barn är lättast att fota när dom sover; Då är dom juh stilla åtminstone!
Mitt bidrag på junior (Northon, snart 3 år.)
Jag håller med dig, barn är lättast att ta bilder på när de sover.De brukar ju ligga på de mest underliga sätt också.
Roligt med flera bidrag.

visst kan det vara kul med bilder på folk som sover. men jag tycker det är fel att ta en bild på ett naket barn som sover och sen ladda upp det på nätet. denna kritik är riktad mot Efwa. som mamma är det säkert gulligt att se sitt nakna barn sova. men jag tycker det är osmakligt att ta en bild på det och sen ladda upp det på internet. ens nakenhet är privat även som barn och borde inte delas med folk på internet. av respekt till barnet borde bilden tas bort. jag tror det varit en tråd om detta förut.

Sovande schäfervalp

Jag tar inte kort på människor som sover, men visst händer det att ett och annat kort knäpps på en sovande fyrbenting. Här är ett kort på Kaiser när han var 8 veckor och nyss hade flyttat hem till oss.

Bilagor

• soverkaiser.jpg
    soverkaiser.jpg
    31 KB · Visningar: 81
Re: Sovande schäfervalp

Jennie skrev:
Jag tar inte kort på människor som sover, men visst händer det att ett och annat kort knäpps på en sovande fyrbenting. Här är ett kort på Kaiser när han var 8 veckor och nyss hade flyttat hem till oss.
Kaiser, vilken söööt hund.
En kramgo liten valp :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar