Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sover
- Trådstartare Marabou
- Start datum
Marabou
Aktiv medlem
Re: Sömnigt gäng...
Roligt med flera bidrag.
Jag håller med dig, barn är lättast att ta bilder på när de sover.De brukar ju ligga på de mest underliga sätt också.izac skrev:
Fina sov-bilder ni visar, och sanningen är ju att barn är lättast att fota när dom sover; Då är dom juh stilla åtminstone!
Mitt bidrag på junior (Northon, snart 3 år.)
Roligt med flera bidrag.
EricSthlm
Avslutat medlemskap
visst kan det vara kul med bilder på folk som sover. men jag tycker det är fel att ta en bild på ett naket barn som sover och sen ladda upp det på nätet. denna kritik är riktad mot Efwa. som mamma är det säkert gulligt att se sitt nakna barn sova. men jag tycker det är osmakligt att ta en bild på det och sen ladda upp det på internet. ens nakenhet är privat även som barn och borde inte delas med folk på internet. av respekt till barnet borde bilden tas bort. jag tror det varit en tråd om detta förut.
Jennie E
Guest
Marabou
Aktiv medlem
Re: Sovande schäfervalp
En kramgo liten valp
Kaiser, vilken söööt hund.Jennie skrev:
Jag tar inte kort på människor som sover, men visst händer det att ett och annat kort knäpps på en sovande fyrbenting. Här är ett kort på Kaiser när han var 8 veckor och nyss hade flyttat hem till oss.
En kramgo liten valp